לגעת בעובד

Intel Israel - משמעות בעבודה, הגברת מעורבות ויוזמה, העצמה טכנולוגית – כל אחד מאיץ חלקיקים למחוברות עובדים

Intel Israel עוברת בשנים האחרונות שינוי אסטרטגי מהותי: מחברה ממוקדת ייצור שבבים, לחברה ששמה את הדאטה במרכז. השינוי הביא עמו צרכים ארגוניים שהכתיבו שינוי תפיסה מערכתי, מיידי ועמוק שיחגוג את הקולות החיוביים שטומן בחובו השינוי האסטרטגי. קבוצת ה – Employee Engagement, יצרו תהליך שמטרתו לחבר את העובדים לאסטרטגיה המשתנה של הארגון. יעדיה המרכזיים של הפעילות: הגברת תחושת הגאווה בקרב עובדי Intel Israel, יציקת משמעות בעבודה היומיומית והגברת מעורבות העובדים ביוזמות פנים – ארגוניות. חדשנותו של התהליך הוא בכך ש – Intel Israel רתמה אליו מערכת שלמה של שותפי תפקיד, באמצעות "שכבות" שפעלו במקביל, תחת הכינוי "מאיץ חלקיקים למחוברות עובדים":

  • Proud to be Intel עם בשורת ה-Tech Week: יוזמה חדשה ובה דגש על מתן הזדמנות לעובדים לנוע למרכז הבמה, להביע את עצמם, להעז, לטעות, לחלום, ליזום ולקבל הוקרה.
  • Strategy Engagement: פלטפורמה המאפשרת לעובדים להכיר וללמוד את התחומים הטכנולוגים החדשים וכך להיות מוכנים לאתגר הגדול הבא.

הישגי התהליך לא איחרו לבוא:

  • במשוב העובדים נמצא כי בין שלושת הפרמטרים הגבוהים ביותר נמצאים היעדים שהוצבו: העובדים תופסים את עבודתם כמאפשרת צמיחה, התפתחות ומשמעות, וישנה עלייה דרמטית בגאווה הארגונית והשתייכות ל – Intel Israel.
  • תוך שנתיים, שולשה כמות העובדים שלקחו חלק פעיל ביוזמות פנים ארגוניות. מעל 400 עובדים התנדבו לקחת חלק פעיל בכנס טכנולוגי, שאירח 6000 מעמיתיהם.
  • עלייה בביקוש לתוכניות המיוצרות על ידי קבוצת Employee Engagement, לדוגמא תוכנית ה – Meaningful Day שאומצה עד כה על ידי 6 יחידות שמונות 2000 איש.