מהפכה בעולם התעסוקה העולמי

Unilever מובילה מהפכה בעולם התעסוקה - ממסלולי קריירה לניווט קריירה: פלטפורמה חדשנית ופורצת דרך לפיתוח מיומנויות, יכולות ומצוינות ארגונית ועסקית

Unilever פיתחה מערכת חדשה שנקראת FlexExperience, בשיתוף עם הסטארטאפ הישראלי – Gloat. זו מערכת חכמה ולומדת שמבוססת על בינה מלאכותית (AI) ומאפשרת לעובדי החברה גישה ישירה לפרויקטים ולתפקידים בכל החברה לטובת ההתפתחות האישית והמקצועית שלהם.
באמצעות מערכת זו, Unilever מעודדת את העובדים שלה להתפתח ולשפר את היכולות והמיומנויות שלהם ומאפשרת לארגון מענה מהיר וגמיש יותר. העובדים מעדכנים במערכת פרופיל אישי הכולל, בין היתר, את כישוריהם וניסיונם בנוסף לשאיפותיהם להתפתחות עתידית והמערכת מסייעת להם למצוא, בזמן אמת, הזדמנויות התואמות את הפרופיל האישי שלהם ואת שאיפותיהם, תוך שקיפות ונראות מלאה לכל ההזדמנויות הזמינות ברחבי העולם בחברה. עובדי Unilever יכולים לעבוד בפרויקטים לטווח קצר או ארוך, להעמיק במומחיות הנוכחית שלהם או לפתח מיומנויות חדשות.
Unilever הינה חברה מובילה בתחום מוצרי הצריכה – מזון, טיפוח, וטיפוח לבית. Unilever פועלת ב-190 מדינות ומעסיקה כ- 160,000 עובדים ברחבי העולם, מתוכם כ- 2,000 עובדים בישראל. במהלך השנה האחרונה השתמשו בפלטפורמה יותר מ – 20,000 עובדים בישראל ובעולם והיא צפוייה לעלות לאוויר לכלל עובדי החברה בשנת 2020. החברה בוחנת גם שיתופי פעולה עם חברות נוספות.
Unilever מגדירה מחדש את עתיד עולם העבודה. המטרה שלה היא לתת מענה מוביל בעולם התעסוקה המשתנה, להתרחק מהגדרות התפקיד המסורתיות ולהתמקד בפיתוח העובדים תוך יצירת ארגון גמיש, מרושת, מגוון ומקיף, המושך ומשמר את הכישרונות הטובים ביותר ומעורר את התשוקה והמחויבות של אנשיה לארגון.