תכנית הכנס

09:00 – 08:00

התכנסות וכיבוד בוקר

פתיחה

09:45 – 09:00

ד"ר טלי נחמן, המרכז האקדמי פרס

דר' שלומית קמינקא, מנכ"ל העמותה לניהול משאבי אנוש

הרצאת פתיחה

10:15 – 09:45

יעל דורון דרורי | מרצה לעולמות למידה חדשנית ולשעבר Education lead ב – google ישראל

מקצוענות בנושאי ליבה של משאבי אנוש

10:45 – 10:15

מה ההבדל בין משאבי אנוש טוב למצוין? משאבי אנוש טוב יהיה זה שיגייס את האנשים הנכונים, יכשיר אותם… וכשסוף סוף יגיע הזמן לקטוף את פירות ההשקעה, והם יחליטו להתפטר, יבצע היטב את תהליך הפסקת העבודה…משאבי אנוש מצוין יהיה זה שינבא מראש את ההתפטרויות האלו וימנע אותן!
במכבי שירותי בריאות זיהינו תופעה של התפטרות עובדים בתקופת העסקתם הראשונה.
לאור זאת, נכנסנו לעולם HR ANALYTICS והתחלנו לנתח, באמצעות מתודולוגיות וכלים מדידים, את התופעה.
כך, פותח כלי ניהולי חדשני ופורץ דרך, המבוסס על מודל סטטיסטי מתוקף, המנבא התפטרות עובדים שאינה רצויה לארגון. הכלי מאפשר עיצוב מדיניות מ"א, שתמנע מראש מצבים בהם סבירות גבוהה להתפטרות ומציג לארגון "מפת מאותתי נטישה/התפטרות", שתאפשר לו התערבות פרואקטיבית.

מיכל הדס | מנהלת מחלקת פרט ותנאי העסקה אגף משאבי אנוש

כיצד מתמודדת חברה תעשייתית גלובאלית עם החלטה להקמת מחלקה חדשה השונה כל כך במאפייניה מהמקובל בחברה? כאשר כל מקורות הגיוס המוכרים אינם רלוונטים?  יעדי הגיוס שניצבו בפנינו היו מאתגרים במיוחד: גיוס מקצועות שנמצאים בחוסר בשוק, באזור גיאוגרפי מאתגר, לתפקיד שרבים בו אינם עובדים כשכירים, בעולם תוכן לא מוכר בחברה וכל זאת בלוחות זמנים קצרים, מבלי להתפשר על התאמה. בהרצאה נשתף כיצד התמודדנו עם האתגר, אשר חייב אותנו לבחינה מחדש של הנחות יסוד, פיתוח תהליכים יצירתיים ובמקביל עבודה ארגונית לקליטה וקבלה של אוכלוסיות חדשות.  
 
 
 
 

נטע שליין | מנהלת הגיוס ו – HRBP

פיתוח הון אנושי

11:15 – 10:45

עולם האימון האישי, הקואצ'ינג, צומח בעולם בעשורים האחרונים ומוכיח את עצמו בתרומתו הרבה לשיפור של ביצועים ופרודוקטיביות, יצירתיות וחדשנות אישית, פיתוח יכולות התמודדות טובות עם שינויים בהתבסס על מודעות, תרגול ויצירת הרגלים והתנהגויות חדשים.

 תכנית האימון הפנים ארגוני הינה גולת הכותרת של תכניות האימון באסם הכוללות הכשרת מנהלים לשיח אימוני יומיומי באמצעות שימוש במודל ה-GROW, הכשרת שגרירי אימון (קאוצ'ינג צ'מפיונז), ובדרג הגבוה ביותר הכשרת מאמנים פנים ארגוניים לתהליכי אימון פנים ארגוני. 

מאיה מונטר | Training and Organizational Development Manager

אלינור שדה | Market Lean Manager

תהליך 'נס קריירה'  הינו תהליך ניוד וקידום עובדים אשר פותח עבור עובדי נס לפני כשלוש שנים במטרה לאפשר לעובדינו פיתוח וגיוון קריירה בתוך הארגון. התהליך פותח בהתאמה לאופי הפעילות הפרויקטאלי של החברה אשר עובדיה פזורים ברחבי הארץ באתרי לקוח ומכאן האתגר והמורכבות בפיתוח תוכנית שכזאת.  התהליך מציע הזדמנויות תעסוקתיות במגוון רחב של תפקידים בפרויקטים חדשניים ואצל לקוחות רבים ומעניינים בפריסה ארצית.  בתהליך שותפים העובדים והמנהלים והוא משמש ככלי משמעותי לשימור וקידום עובדים וכן לשימור הידע הארגוני.  

שרי כהן | משאבי אנוש

11:30 – 11:15

11:30-12:10

הפסקת קפה ונטוורקינג

העובד במרכז

12:10-12:45

חברת סופרפארם, הפועלת בשיטת העמית- בה כל מנהל סניף הוא שותף עסק, הובילה תוכנית מקיפה ויחודית לקידום תחושת ה Engagement ויצירת שפה אחידה. מטרת התוכנית להביא לכדי ביטוי את ההיבטים הערכיים של הרשת ולהציע אופני התנהגות ברורים ברמות השונות בארגון. התוכנית החלה בתהליך חקירה וחשיפה מעמיק, אשר בוצע בהובלת עמיתים ברשת, המשיכה בבניית מודל מחוברות ייחודי לסופרפארם, פיתוח כלי מדידה והטמעתם, ויישום תוכניות התערבות נרחבות. בהרצאה נציג את המודל והתהליך היחודי.

שלי רוימישר | מנהלת משאבי אנוש

בנק ישראל מונה כ- 800  עובדים, בעיקר בתחומי כלכלה, ראיית חשבון ועריכת דין. ל"תכנית מובילים" נבחרו 25 מנהלים ועובדים, מהחטיבות השונות בבנק, בעלי פוטנציאל השפעה, המאמינים ששינוי הוא אפשרי, בעלי ממשקי עבודה מרובים והמצטיינים בלקיחת אחריות וקידום יוזמות. התכנית כללה קורס בפסיכולוגיה חיובית וכן פיתוח של פרויקטים שמטרתם לעשות את הבנק למקום טוב יותר.  

פנינה קרן | מנהלת חטיבת משאבי אנוש ומינהל

איילת מטלון |מנהלת יחידת למידה ופיתוח ארגוני

תהליכי שינוי וחדשנות

12:45-13:15

בתחילת 2014 הוחלט על ידי הנהלת כיל לקדם את נושא החדשנות בארגון, על ידי יצירת גוף CTO שיוביל מערך משותף של מנהלי מו"פ, יקדם העברת מידע, שיתוף פעולה בפרויקטים, והטמעת כלי עבודה משותפים. תהליך הקמת צוות ה CTO היתה כרוכה בהתנגדות גורמים רבים בארגון אשר חששו לפגיעה במעמדם ותפקידם. תהליך הטמעת השינוי היה תהליך מורכב ונשה בו שימוש נרחב בכלי ניהול שינוי ופיתוח ארגוני ביניהם הטמעת מודלים מקצועיים, בניית קהילת מו"פ , טיפול בממשקים פנימיים וחיצוניים ועוד.

יגב בן יצחק | סמנכ"ל פיתוח ארגוני וניהול תהליכי שינוי

כיצד מסייעים לצוותי עבודה לפצח אתגר משותף?  בהרצאה נדגים כיצד נעזרנו בכלים מעולם החדשנות למציאת פתרונות לאתגרים מתוך עולם העבודה של המשתתפים. 
בשונה מפרוייקטי למידה קלאסיים, בהם לומדים ידע/מיומנויות ומקווים שהיישום יבוא אחר כך, כאן אנו שמים בפוקוס את התפוקות ויישומן, כאשר הלמידה היא אמצעי כדי להתקדם במציאת פתרונות לאתגרים בעבודה, הניתנים ליישום מידי.

ענת גזית נתן | ממונה על פיתוח משאבי אנוש

נטע פור איזנברג | מנהלת מחלקת למידה הדרכה ופיתוח מנהלים

שרון רפאל סהר | רכזת פיתוח וניהול למידה

מעולם הסטרטאפים

13:45 – 13:15


בפברואר 2016 פתחה ביזאבו בתהליך רחב היקף של הגדרת ערכיי הליבה של החברה. התהליך ערך למעלה משנה וכלל קבוצות מיקוד, ראיונות עומק, סקר בהשתתפות כלל העובדים, מעורבות של משקיעיי ויועצי החברה, לקוחות הווה ועבר, אנשים בכירים בתעשייה, מומחי מיתוג ועוד. היום, שנה וחצי לאחר תחילת הפרויקט, אנו שמחים וגאים לשתף כיצד הגענו לתוצר הסופי (הערכים עצמם) וחשוב מכל, מה הפעולות שאנו נוקטים על בסיס יומי, על מנת לוודא שהערכים מוטמעים באופן מלא בכל הרבדים של החברה.

גליה נבו | VP HR

תדמיינו, מה אם מקום העבודה שלכם היה מגדיר שחלק מעסקת התעסוקה שלו אתכם הוא לא רק שתעבדו ועל כך תקבלו משכורת, אלא שתעבדו וכתגמול תקבלו תוכנית מקיפה ואישית שתקדם אותכם מקצועית לעבר היעד הבא.זה בדיוק מה שקורה אצלינו ב JOLT. מתוך ההבנה שאדם צריך להמשיך ללמוד ולהתפתח כל הזמן פיתחנו מודל בשם chapterships. אדם בא למקום עבודה לעשות פרק משימה בן 24 חודשים. בשנתיים הללו מאוד ברור מה מצופה ממנו ועל מה הוא אחראי. בנוסף אותו אדם מגדיר מה הצאפט'ר הבא שרוצה להתפתח אליו, ואנחנו בונים יחד איתו תוכנית פיתוח אישית שתקדם אותו לעבר אותה מטרה שהציב לעצמו ומחויבים לסייע לו בכך.

יעל רימון | Employee Success Manager and Special Projects Manager

קידום ערכים חברתיים

13:45 – 13:15

התוכנית "מנהלים מנטורים" משלבת בין פיתוח מנהלים לאחריות חברתית. בתוכנית בחרנו במנטורינג חוץ ארגוני שהוא מודל ייחודי ומקובל פחות בעולם התעסוקה ובו משלבים חניכה ע"י מנטורים מתנדבים, במקרה זה מנהלים בשירותי בריאות כללית, לשם קידומן התעסוקתי של אוכלוסיות המאופיינות בתת ייצוג בשוק העבודה כגון: עולים, חרדים, אנשים עם מוגבלות, וצעירים חסרי עורף כלכלי. התוכנית מתנהלת מזה 5 שנים והולכת ומתרחבת כל העת למנהלים בדרגי ניהול שונים, ואוכלוסיות יעד נוספות.

דורית מוסצ'ו בן סימון | ראש תחום אחריות חברתית

מטרת פרויקט "קבוצת המפתחים" הוא להפגיש בין בעל צורך, אדם עם מוגבלות, לבין מפתחים, עובדי החברה אשר התנדבו להשתתף בפרויקט (מהנדסים, עובדי ייצור, כלכלנים ועוד) לצורך פיתוח ובנייה של מכשיר ספציפי למען שיפור איכות חייו של האדם עם המגבלה. קבוצות המפתחים פיתחה מוצרים בעלות ייצור נמוכה, בחומרים זמינים ובקוד פתוח שיופיעו ברשת וכך כל בעל צורך יוכל לייצר את המוצר באופן פרטי. לאורך כל התהליך עמד בפנינו המשפט: Help one, Help many, ברגע שנמצא פתרון טכנולוגי ונצליח לעזור לבעל צורך אחד, נגיע כך לעוד בעלי צורך בעלי מגבלה דומה שיוכלו להשתמש בהנאה במוצר שפותח.

דנה פלנר דרך | ראש תחום שירותים סוציאליים

14:15-15:00

ארוחת צהריים ונטוורקינג

15:00-15:30

טקס חלוקת הפרסים לארגונים הזוכים

בואו ללמוד עם הטובים ביותר !

הרשמו עכשיו והבטיחו את מקומכם בכנס המצויינות

אורחים

390 ש"ח

חברי עמותה

290 ש"ח

10% הנחה לרושמים 5 משתתפים ומעלה

מעדיפים שנחזור אליכם?

 השאירו לנו פרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם

ניתן גם לפנות אלינו במייל info@ishrm.org.il או בטלפון: 09-8343402