אימוץ גישות עסקיות ב-HR

רקע על החברה:

קבוצת  888 נוסדה בשנת 1997,  ומתמחה בפיתוח ושיווק משחקים אונליין –משחקי הימורים בטוחים-  קזינו  פוקר ספורט ובינגו. 888 היתה חלוצה בעולם השיווק הדיגיטלי והיום היא אחת החברות המובילות בעולם בתחום זה.

החברה הינה גלובאלית, מתפרסת על פני 9 משרדים ברחבי העולם (אירופה וארצות הברית) ומונה כ1800 עובדים.

בעשור האחרון התעשיה בה החברה פועלת השתנתה והפכה למבוססת רגולציה קפדנית מאוד. בשנים האחרונות אנו מחזקים את  עולם ה Responsible gaming, כמו כן אנו פועלים רק בשווקים רגולטוריים המסדירים את ההימורים ברשת.

החברה מונפקת מאז 2005 ונסחרת בבורסה בלונדון, שווי החברה מוערך בכ 2 מיליארד דולר.

מטרות הפרוייקט:

  1. קיצור משמעותי של זמן ההגעה לשטח בכל הנוגע לפרוייקטים של HR
  2. יצירת ערך ארגוני ועסקי גבוה בזמן קצר ותוך שיתוף פעולה גבוה של השטח
  3. יצירת שפה משותפת עם השטח, באופן זריז שיאפשר את הטרנספורמציה העיסקית, במיוחד בתקופת הקורונה
  4. High touch – הובלת מהלכים אשר ייצרו רמת מחוברות גבוהה, נגיעה אישית ופרסונלית בכל עובד ועובד
  5. הכנסת עולם הלקוחות הפנימיים והחיצוניים שלנו לתוך עולמות הHR

הגישות אותן בחרנו להטמיע:

  1. הגישה האג'ילית – מתודולוגיה שאומצה על ידי חטיבות פיתוח בארגונים שונים ובה מספר עקרונות מובילים שאותם אימצנו ב HRתפיסה המכוונת ביצוע ויישום, עבודה על יחידות ערך קטנות המשיאות את הערך הגבוה ביותר, עבודה בצוותים מולטידיספלינריים אשר תתבצע ביחידות עבודה קטנות שפוגשות שטח באופן זריז.
  2. הגישה השיווקית– התאמת מודל חווית העובד למודל בו עובדת חטיבת השיווק שלנו לניהול חווית הלקוח, גישה זו עזרה לנו לדייק את הצמתים המרכזיים בהם נוכל להשפיע בצורה הטובה ביותר על מחוברות ארגונית

חדשנות במשאבי אנוש:

  1. תפיסת העבודה והתפקיד של משאבי אנוש בתוך ארגון: אימוץ הגישות העיסקיות הגדיר עבורינו מחדש את שותפות הדרך עם הלקוחות הפנימיים והחיצוניים שלנו, ומיצב את HR כארגון העל יכולות delivery גבוהות.
  2. פרקטיקות עבודה: בעזרת הטמעת פרקטיקות חדשניות בתחום משאבי האנוש טיפלנו בתהליכים עמוקים, שמסורתית הטמעתם ארוכה מאד, והצלחנו ליישם אותם בצורה מצוינית בפרק זמן קצר בהרב, והבתאמה גבוהה למציאות הארגונית והגלובלית.
  3. הגדרת פרויקט: בעצם לקחנו פרוייקטים מגוונים במשאבי אנוש ושינינו את ההגדרה שלהם מפרוייקטים ארוכי טווח שהטמעתם ארוכה וגוזלת משאבים ארגוניים רבים , לסדרת פעולות מדויקת שמציירת שינוי לטובה באופן מיידי ותמידי.

הישגים משמעותיים בתקופת ההטמעה של הגישות העסקיות בעולם HR

  1. גיוס– בתקופה בה אתגרי הגיוס מורכבים מאד הצלחנו לגדול ב30% בכח האדם גלובלית, זאת תוך כדי ירידה בעלות ערוצי הגיוס שלנו
  2. שביעות רצון עובדים – בסקרים שבוצעו במהלך הקורונה ראינו עליה בשביעות הרצון ותחושת החיבור לארגון, למנהל הישיר ולהנהלה
  3. כיסוי– תוכניות ניהול ומנהיגות שפגשו 100% מהמנהלים בכל הארגון! בתקופת הקורונה אנו פוגשים מנהלים בצמתים חשובים בחייהם הניהוליים באופן אמצעי ובלתי אמצעי ובתדירות גבוהה מאי פעם.
  4. מיצוב– HR שמייצר עשייה פרקטית והטמעה של יותר פרוייקטים מאי פעם, השטח פגש יותר תוצרים של החטיבה מאי פעם, משוב זה מתקבל מכל קצוות הארגון ובכל קצוות העולם.
  5. תוצאות עיסקיות– אין אנו מתיימרים לשייך את התוצאות הפנומנליות של החברה בשנתיים האחרונות בלעדית לHR, אך אנו שמחים לומר שבוודאי יש לנו חלק בהישגים אלו- מהלכים בהובלת HR יצרו תשתית חזקה לאפקטיביות הארגון וליכולת שלו לעמוד ביעדים, והגבירו את רמת החיבור והמחויבות לארגון.