Switch academy - חוויה נטפליקסית לפיתוח מנהלים

אמדוקס היא חברה רב-לאומית שהוקמה בישראל, עם מרכזי תמיכה ופיתוח ברחבי העולם. החברה מתמחה במתן שירותי תוכנה לספקי תקשורת וחברות מדיה ולה מעל 26,000 עובדים/ות  ב-85 משרדים ברחבי העולם. היא נסחרת בשוק הנאסד"ק בארה"ב והכנסותיה בשנה הפיסקלית של 2020 היו 4.2 מיליארד דולר. 

בחרנו להציג את התפיסה חדשנית לתחום פיתוח מנהלים – Switch Academy. בחברה בה מעל 5,000 מנהלים הפזורים בכל רחבי העולם, בדרגות ניהול שונות ובגילאים ותרבויות שונות, ולאור מודל העבודה ההיברידי, הבנו שאנו חייבים 'להמציא מחדש' את הדרך בה אנו מפתחים מנהלים אצלנו בחברה.

נדרשת למידה אישית, מותאמת לכל מנהל ומנהלת לפי מידת הנסיון שלו/ה, האתגרים והשאיפות הפרטיות שלו/ה. למידה שיכולה לפתח בו זמנית כמות גדולה של מנהלים במספר גדול של ארצות, בפיזור גילאי ותרבויות שונות.

Switch academy הנה פלטרפורמה דיגיטלית שמאבחנת את המנהל/ת, מציעה לו/ה מסלול התפתחות, מספקת מידע על כל פתרונות הלמידה ומכילה את כל התכנים להם הוא/היא זקוק/ה. מטלויזיה רבת ערוצים עברנו לחוויה נטפליקסית. 

חדשנות בתפיסה: הכשרה במנות קטנות ולאורך זמן, שילוב מתודות אפקטיבי ומתאים למאסות. כ- 5,000 מנהלים ומנהלות לומדים בו זמנית בלי תקציבי ענק ולוגיסטיקה מורכבת. 

אחריות ללמידה: מנהלים ומנהלות ידעו לבנות לעצמם מסלול התפתחות ניהולית עמוק ומדויק, רק צריך לתת להם את הפלטפורמה המתאימה. 

חוויה נטפליקסית לפיתוח מנהלים: הפלטפורמה הדיגיטלית מאפשר לכל מנהל ומנהלת להכנס ולבנות לעצמם תוכנית פיתוח אישית. המנהל/. לומד/ת מה שמתאים לו/ה, מתי שמתאים לו/ה. 

שווויוניות והוגנות: כחברה גלובלית, הצלחנו לאפשר לכל המנהלים והמנהלות בכל העולם ללמוד ולהתפתח, ללא תלות במיקום וגודל האתר.  

גיוון (Diversity): השימוש בזום והעובדה שמנהל/ת יכול/ה להירשם לאיזו סדנה שיבחרו מאפשרים למידה עם קולגות ממדינות שונות, מיחידות עסקיות שונות ולעתים גם משכבות ניהול שונות. 

המנהלים והמנהלות כקהילה לומדת: היכולת להמליץ על למידה מעניינת, המשובים שמפורסמים בתיאור הקורס והלמידה המשותפת למנהלים ומנהלות מכל קצוות העולם והארגון. 

Switch Academy מהווה את פלטפורמת הלמידה המרכזית של כל המנהלים והמנהלות באמדוקס וניכר שבנוסף למעבר למודל היברידי זהו הפתרון הנכון לחברה גלובלית, רב תרבותית ורב גילאית כמו אמדוקס.