גיוס תיכוניסטים.ות
קבוצת סלקום, מקבוצות התקשורת הגדולות בישראל, הוקמה בשנת 1994 כחברת סלולר. עם השנים וביסוס מעמדה כספקית הסלולר המובילה בישראל, הושק מותג סלקוםTV, הראשונים להשיק שירות טלוויזיה מבוסס IPTV, ולאחריו סלקוםfiber, תשתית אינטרנט מהיר על גבי סיב אופטי. מה שמאפשר לנו, כקבוצה, לספק למשק הבית הישראלי, את מלוא פתרונות התקשורת הביתית מקצה לקצה, תחת קורת גג אחת.
עם השנים והתחרות העסקית הגוברת בשוק התקשורת, תחלופת עובדים, דרישות רגולציית זמני מענה מקסימלי ואתגרי הגיוס החדשים בעידן הקורונה, הביאו לתחרות על כל מאגרי הגיוס לנציגי ונציגות המענה הטלפוני. פרויקטים חדשניים מהעבר, כגון מוקד לאימהות מהמגזר החרדי, משרת סטודנט סביב מערכת השעות, צוות קריירה שניה לאוכלוסייה מעל גיל 55, הועתקו ושוכפלו על ידי רבים.
מה שהחזיר אותנו לשולחן השרטוטים למצוא פתרון מחוץ לקופסה :
גיוס תיכוניסטים.ות
אומרים ש'הכורח הוא אבי ההמצאה' ואכן הגענו לפתרון ייחודי וחדשני – קורס תמיכה טכנית בעולמות האינטרנט לבני ובנות 16–18
גילינו פוטנציאל גיוס איכותי, טכנולוגי ומחויב. כל מה שחושבים על הדור הצעיר, התגלה כבעל ערך עבורנו, כחברה שעוסקת בעולמות הטלוויזיה והאינטרנט
מצאנו מאגר גיוס מתחדש, צמא לעבודה משמעותית
הרווחנו פתרונות יצירתיים חוצי ארגון
השקנו פרויקטים משלימים שהוכיחו עצמם כהצלחות גדולות
חיזקנו את מיתוג המעסיק ושיפרנו מחוברות ארגונית
פחות משנה לתוך הפרויקט וניתן להגדירו הצלחה מסחררת
מאחורינו 5 קורסים, 47 עובדים, 7% אחוז ממצבת התמיכה הטכנית
ובתוצאות העסקיות, 3% מעל הבנצ'מרק הפנימי במדדי השירות ו-4% מעל במדדים תפעוליים ועוד היד נטויה
המינוס היחיד? להוסיף 'גיוס לצה"ל' כסיבת עזיבה בטופס טיולים….