קמפיין חבר מביא חבר

אלמנטור היא חברה המפתחת פלטפורמה לבניית אתרי אינטרנט. 

החברה הוקמה על ידי שני יוצרי אתרים שהבינו שקיים צורך מהותי בכלי עזר עבור קהילת יוצרי האתרים. המוצר של אלמנטור הוא למעשה כלי עריכה מתקדם וידידותי למשתמש עבור יצירת אתרי אינטרנט בקוד פתוח (בניגוד למערכת ניהול תוכן סגורה) על גבי פלטפורמת ״וורדפרס״.

קהל היעד של אלמנטור הוא אנשי המקצוע בתחום בניית האתרים – Web Creators; מעצבי אתרים, מפתחי אתרים, אנשי שיווק, סוכנויות דיגיטל ומשרדי מיתוג. מערכת ניהול התוכן של אלמנטור מאפשרת, בין היתר, בניית אתר בלי לכתוב שורת קוד אחת.

חברת אלמנטור נמצאת בצמיחה מואצת, כאשר כמעט 10 מיליון אתרי אינטרנט בכל העולם בנויים באמצעותה, מה שמייצר צורך אקוטי בגיוס עובדים כדי לעמוד בהיקפי הפיתוח בהתאמה לדרישה בשוק.

החברה מעסיקה כיום 314 עובדות ועובדים מתוכם 225 במטה החברה ברמת-גן, 34 עובדים בשדרות ועוד 55 עובדים ברחבי העולם. אנחנו מגייסים לא מעט מידי שבוע ולכן המספרים מתעדכנים כל העת.

תהליכי הגיוס באלמנטור נוצרים ונקבעים בהלימה ערכית לאופן הקמת החברה ולמייסדיה.

סביבת העבודה באלמנטור נשענת על תפיסת העולם שלפיה גיוון והכלה הם מפתח לגדילה והתפתחות של החברה. תפיסת העולם הזו מהווה מגדלור עבור צוות מש״א באלמנטור, שמנהל גיוסים בהיקפים הגדלים ללא הפסקה. 

ככל שגדל הביקוש למוצר של אלמנטור, כך גדל הצורך בגיוס עובדים, והחברה למעשה נמצאת בתהליך מואץ של הפיכה מסטארט-אפ קטן לארגון גדול ומוכר שזוכה להופיע בתחזיות מומחים כמועמד מוביל להיות ״יוניקורן״.

מדובר בתהליך מאתגר שטומן בחובו ניהול דינאמי של תהליכי עבודה ותגובות מהירות לצרכים המשתנים של הארגון.

מאחר ואלמנטור מלכתחילה מכילה מגוון רחב של עובדים ממגזרים שונים, זיהינו שפעילות של ״חבר מביא חבר״ היא זרוע מדויקת מאוד לגיוס אפקטיבי שעומד בסטנדרטים הערכיים של החברה.

הפרויקט יצא לדרך בחציון השני של 2020 ומטרתו הראשונית – העלאת המודעות לתכנית חמ״ח בקרב עובדי החברה

לאחר מיפוי מדוקדק של הצרכים והמטרות של המהלך, יצרנו מספר עוגנים שיהוו את נכסי הבסיס לפרויקט.

כל הקמפיין לתכנית ״חבר מביא חבר״ נולד ובוצע פנימית באלמנטור בהובלת מחלקת HR Marketing ועל-ידי עובדים מכל המחלקות בחברה.

ההיענות לפרויקט הייתה גבוהה החל משלב הסקר המקדים, דבר שהוביל לדיוק הפעולות בהן שננקטו לאורך כל הדרך.

תפיסת הגיוס באלמנטור היא חדשנית וייחודית. מאפייני תהליכי הגיוס מותאמים לרקע ולתפיסת העולם של מייסדי החברה שהנם יזמים מהמגזר החרדי שהתקשו לקבל הזדמנויות בעולם התעסוקתי וצברו נסיון כעצמאיים לפני שהקימו את ״אלמנטור״.

בשנת 2021 מחלקת משאבי אנוש הובילה קמפיין גיוס לSite חדש של החברה בשדרות. הפרויקט מבטא הלכה למעשה את תפיסת העולם יוצאת הדופן של הנהלת החברה לפיו מוטיבציה, סקרנות, נכונות ללמוד וכישורים הם הפרמטרים שעל בסיסם נמדדים מועמדים פוטנציאלים. שער הכניסה הורוד לאלמנטור מהווה נקודת המוצא הבסיסית להמשך גדילתה והצלחתה של החברה.