רדיו (ארגוני) חזק!

אחת שיודעת. פינת הספורט. היי מעיין. אקטואליה מדברת. אלו רק טעימות מהפינות המצחיקות והכל כך טובות שלנו שמשודרות בימים א-ד בשעה 12:00 בתוכנית פול ווליום ברדיו 5live – או בחנויות של אפל ואנדרואיד – 5live Israel. 

רדיו? במימון ישיר? אתם שואלים איך ומה הקשר?  

תחזרו איתנו שנה + אחורה. אפריל 2020. קבוצת היוועצות של מנהלים במימון ישיר. ימי הסגר הראשון, הרבה אי וודאות, הרבה  שאלות. רק דבר אחד ברור – התקופה הקרובה עומדת להיות שונה לחלוטין מכל דבר שהכרנו עד אז בניהול עובדים. אותה פגישה היתה אחת מתוך רצף של שיחות היוועצות בנושא ניהול עובדים מרחוק ושמירה על מחוברות עובדים. 

שאלנו את עצמנו: איך מייצרים תחושה של משרד כשאתה עובד מהבית?

שאלה לא פשוטה לחברה כמו שלנו. מימון ישיר הינה חברת אשראי צרכני מקבוצת ביטוח ישיר – החברה הגדולה והמובילה בתחומה בישראל. החברה מונה למעלה מ- 530 עובדים בתפקידים שונים, מרביתם בתחום המכירות והשירות ללקוח. 

מימון ישיר היא חברת מוקדים, 75% מהעובדים שלנו עובדים במוקדי המכירה, שירות, גביה ותפעול שלנו. הם רגילים לסביבת עבודה דינמית, קולות עידוד ושמחה מבימת האחמ"שיה ומוזיקת רקע במוקד. המעבר לעבודה מהבית הטריד אותנו. איך נשמור על אותה אווירה שהיא משמעותית יותר הן ברמת המחוברות לארגון והן ברמת הביצועים? 

כולם שיתפו ברעיונות והצעות באותה פגישה. אבל הצעה אחת, של מנהל ה- BI  שלנו, היתה שונה מכולן ומייד הרגשנו שהיא הנכונה לנו – הקמת רדיו ארגוני.

מגבירים כדי להיות מחוברים!
הרדיו מאפשר לכל העובדים לשמוע בבית מה ששומעים במשרד, להיות מחוברים לאותם תכנים וקצב.

פלטפורמה נוספת לתקשורת פנים ארגונית ולמידה
מעבר לכלי התקשורת הרגילים (מייל, אפליקציה ארגונית, Teams) יצרנו עוד כלי תקשורת עם העובדים.

הזדמנות לפיתוח עובדים
מאפשר לעובדים כניסה לעולם תקשורת, הכרות עם עולם הרדיו, מאפשר לעובדים ללמוד לבנות ליין אפ, לשדר, לערוך מוזיקלית, להתנסות בהפקה של שידור ועוד ועוד. התפקידים והמשימות שיש ברדיו מאפשרות לעובדים להתפתח בכישורים שלא יצליחו להתאמן בהם באף פלטפורמת פיתוח אישי אחרת!

בינואר 2021 רדיו5live  עלה לאוויר והתחיל לשדר 24/7 מהאולפן שהוקם במשרדי החברה בפתח תקווה. אחרי חצי שנה באוויר אנחנו מושמעים גם בריצות בוקר של קבוצות ריצה ובאולמות תצוגה של סוכנויות רכב ועבורנו השמים הם הגבול. 

רדיו מימון ישיר. ככה מייצרים דבק ארגוני.