מחוברים בדרך שלך

שטראוס מים היא חברה ותיקה (כבר בני 50 אוטוטו…) ומ 2009 הנה חלק מחברת שטראוס. נחשבת למובילה עולמית באספקת פתרונות מי שתיה. אנחנו עוסקים בפיתוח, ייצור ושיווק מערכות לטיהור וסינון מים וכן מערכות קירור וחימום מים. הצרכן הישראלי מכיר אותנו דרך מותג ברי המים "תמי4" הנמכרים בישראל. 

בשנים האחרונות מיתוג המעסיק הולך ותופס מקום מרכזי באופן וביכולת של ארגון לספר את הסיפור שלו. כיחידת משאבי אנוש בשטראוס מים, הובלנו בניית והטמעת אסטרטגיית מיתוג מעסיק בה באות לידי ביטוי החזקות שלנו: חדשנות, מומחיות, תשוקה לעשיה ועשיית טוב. מיתוג מעסיק בא לידי ביטוי בגזרות שונות ובשנה האחרונה החלטנו להתמקד בחוויית המועמד שלנו, רגע לפני שהוא מתחיל את המסע שלו אתנו. רצינו לייצר חוויית גיוס וקליטה חדשנית, דיגיטלית ופרסונלית הנמצאת בהלימה לחוויה של הלקוח של שטראוס מים וגם משדרת את ערכי מיתוג המעסיק שלנו ונותנת לו תחושת מחוברות עוד לפני שפגש אותנו כעובד. במהלך הדרך פגשה אותנו הקורונה ולצורך הזה נוסף גם הרצון לייצר את התהליך עם אותה ההשפעה, גם באופן היברידי. בקיצור, רצינו לייצר חווית גיוס וקליטה אחרת ובלתי נשכחת. בתהליך חדשני של Design Thinking שכלל צוות חוצה ארגון בהובלת מש"א, יצרנו 3 פתרונות שייצרו את החוויה הזו ויחברו יחד למסע הוליסטי: 

מיון בדרך שלך – כולנו מכירים את הגישה "בתהליך המיון המועמד בוחר את הארגון ולא רק הארגון את המועמד" –אנחנו החלטנו שהפעם עושים באמת walk the talk ונותנים למועמד שלנו לבחור את תהליך המיון ואת הדרך בה הוא יספר לנו מי הוא ומה החזקות שלו.

קליטה בקלי קלות – תהליך ONBOARDING באפליקציית APPICAL – אפליקציה ידידותית שמלווה את העובד מרגע החתימה על החוזה ועד השבוע הראשון שלו בארגון, מכירה לו את הנפשות הפועלות, את הסביבה, את שטראוס מים והכל – בשפה שלנו, במנות קטנות קצת כמו חבר טלפוני שעושה היכרות ראשונית כדי שתדע שמחכים לך, לא תרגיש לבד וכבר חלק מאתנו.

SWim – אפליקציית תקשורת שממשיכה את הAPPICAL ומלווה את העובד מהשבוע הראשון שלו בארגון והלאה בצורה חווייתית וקלה, כמענה לצורך של יצירת תקשורת פנים ארגונית משמעותית, אפקטיבית ומדידה שתייצר ENGAGEMENT, שקיפות וודאות ותביא לדיאלוג עם העובד מהרגע הראשון שלו בארגון בצורה פרסונלית ובזמן הנוח לעובד.

כחלק מהיותנו חברה חדשנית וטכנולוגית המפתחת ומייצרת את ברי המים ובו בעת חברה שנותנת שירות מלא לצרכן הסופי, 1000 העובדים שלנו מגוונים מאוד: אנשי שטח ותיקים שנמצאים ברחבי הארץ, נציגי שירות ומכירה – צעירים, דיגיטליים, מחוברים לרשתות שמחפשים חוויה וריגושים ואנשי מטה –שרוצים להיות בארגון מוביל, חדשני, מלמד ומצמיח הנותן  להם יכולת השפעה. המטרה שלנו הייתה ליצור חוויה פרסונלית שתתאים בסופו של דבר לכל אחד ממגוון האוכלוסיות. 

לאחר יציאה לדרך ויישום של המסע כולו אנחנו שמחות לומר שהצלחנו! אחוז הורדת האפליקציות עומד על 95% (באופן וולנטרי), מנהלים שינו את התפיסה מ "יכולת הבחירה אצל הארגון" ל "יכולת הבחירה אצל המועמד" ועובדים מרגישים חיבור עוד לפני היום הראשון בעבודה.  

אנחנו גאות להזמין אתכם לצלול פנימה ולראות את מסע המועמד החדש שלנו ומקוות שהשינוי שהצלחנו להוביל אצלנו ישפיע על אנשי משאבי אנוש בכלל ויביא להסתכלות ולתפיסה אחרת על הדרך בה נכנס עובד לארגון.