AppFlyer

AppFlyer

תכנית Academy AppsFlyer הוקמה בתחילת 2014 כחלק מתהליך הדרכת עובדים חדשים כאשר מנתה החברה 30 עובדים. כחברה גלובלית עם 15 משרדים ברחבי העולם, הנמצאת בתקופה מתמשכת של גיוס וגדילה, המשימה להמשיך להדריך עובדים חדשים באופן אחיד ויעיל מהווה אתגר תמידי. כחלק מאיתור צרכים והערכת תהליך הקליטה וההדרכה הקיים בארגון, עלו בחברה פערים ואתגרים הקשורים בתחומים אלו. 

בהובלת ליסה זייצ'ק, שותפה, VP of Global Operations, ואביב זיו, Director of Learning & Development ,EMEA פותחו המהלכים הבאים:

  • תהליך קליטה ולמידה המורכב מארבעה שלבים ומאפשר לעובדים להתחיל את הלמידה כבר מיומם הראשון בחברה.
  • הוקמו שלושה מרכזי למידה שונים בעולם, כאשר כל מרכז למידה אחראי על מספר משרדים השייכים אליו גיאוגרפית.
  • נעשתה סטנדרטיזציה של התכנים הנלמדים ואופן העברתם בשלושת מרכזי הלמידה.
  • בוצעה התאמה של התכנים לתפקידים שונים ע״י יצירת מסלולים ייעודיים לכל מחלקה.
  • יושם מחזור קליטה אחיד האורך בממוצע כחצי שנה מיומו הראשון של עובד בחברה ועד לסיום השלב הסופי של הלמידה הפרונטלית במשרד בהרצליה.

יוזמות חדשניות ש – AppsFlyer יישמו כחלק מהתהליך:

  • למידה משולבת: שימוש בפורמטים של למידה הכוללים סרטוני-מיקרו ומבדקי ידע, חלקים שהם on-hands והפיכת חלק מהסשנים לסדנאות אינטרקטיביות ככל האפשר.
  • התייחסות לתכנית הקליטה וההדרכה באפספלייר כאל מוצר אינטגרלי של החברה תוך יישום טכניקות מעולם הסטארט אפ –  עבודה אג׳ילית ורזה (Lean ), סקרים ואיסוף נתוני שביעות רצון ממשתמשי הקצה השונים (העובדים, המנהלים, המדריכים),עדכון המוצר הקיים באופן מתמיד, שימוש ב – ROAD MAP, ביצוע Scrum צוותי אחת לשבוע ועוד.

פיתוח ויישום התהליך החדשני זכה לתוצאות חיוביות מאוד כאשר אותן בעיות שעלו וגרמו ליצירת התכנית החדשה השתפרו באופן גורף. כמו כן, משובים וראיונות עובדים שעוברים את התהליך החדש מוכיחים כי התכנית צמצמה באופן משמעותי את הפערים בידע על המוצר ועל התרבות הארגונית של החברה.