שער כניסה לארגון ומיתוג מעסיק

מנורה מבטחים - Top Boarding - מובייל ודיגיטל ככלי עזר לקליטת עובדים חדשים

חווית ה"יום הראשון בעבודה" של אחת מעובדות מנורה מבטחים, הובילה ליוזמה שעיקרה בניית כלי עזר דיגיטלי אפליקטיבי לקליטה, עוד לפני היום הראשון. את הפרויקט ניהלה מחלקת משאבי אנוש. חדשנותו של הפרויקט היא בכך שבפעם הראשונה מחלקת למידה ושיפור ביצועים תומכת בחווית העובד עוד לפני תחילת עבודתו, ומספקת כלי ייחודי וחדשני בהשוואה לארגונים אחרים מעולמות הפיננסים בפרט ולמשק הישראלי בכלל. הפרויקט כלל מספר מאפיינים המהווים חדשנות בקטגוריות הפעילות שלו:

  • מיתוג שפה ועיצוב – המילה הראשונה בשם האפליקציה, Top, מאפיינת את שמות המוצרים ומזוהה עם השפה הארגונית. המילה השנייה, Boarding, היא מונח מקצועי מוכר בתחום הקליטה וההכשרה בארגונים. בעולם התעופה צירוף המילים Top Boarding מתקשר לזכות לעליה מוקדמת למטוס, השמורה לנוסעים חשובים.
  • ממשק הכולל מידע מאורגן ושימושי: מנורה מבטחים – נעים להכיר – מידע ראשוני על החברה.
  • שאלות של היום הראשון – מענה לשאלות נפוצות, גם לכאלה שעובד חדש נמנע מלשאול.
  • כאן עובדים בכיף – הצגת הזכויות של העובד, על מנת לייצר ציפייה ותחושת שייכות.
  • להתחיל ברגל ימין – טיפים להצלחה בימים הראשונים.
  • הידעת? – עובדות שמטרתן לספק עניין וסקרנות אודות הצלחותיה של החברה.

סיכום הישגים ותוצאות: בחודש יוני 2019 הגדירה החברה פיילוט של שבועיים להפצת סביבת Top Boarding לעובדים חדשים על מנת לקבל משוב ולבדוק הלימה להשערות. הכלי נבחן בשיחות משוב עם עובדים חדשים שקיבלו אותו, באמצעות קבוצת מיקוד שכללה עובדים חדשים ובאמצעות הפצת האפליקציה בקרב אנשי HR בארגונים אחרים. התקבלו תגובות איכותיות חיוביות מאד.