שער כניסה לארגון ומיתוג מעסיק
Cellebrite - Global Talent Brand
בשנים האחרונות חברת Cellebrite חווה צמיחה משמעותית. בחברה זיהו שהפרקטיקות העסקיות והארגוניות אשר תומכות בהתרחבות החברה, אינן אחידות ומדברות ב"שפות שונות". זו הסיבה שחברתCellebrite יזמה תהליך של מיתוג מעסיק. במרכז התהליך עמדה ההבנה שיש צורך לזקק את זהות הארגון ולייצר סיפור אחיד פנימה והחוצה. סיפור זה יאפשר למצב את Cellebrite כ- Choice of Employer, יגביר את המודעות בקרב קהל היעד, 'ימגנט' אליה את ה – Talent ה"נכון", לצד הגברת המחוברות הארגונית. החדשנות בבנייה והטמעת המהלך ב – Cellebrite באה לידי ביטוי בכמה מישורים:
- שיתוף הפעולה בין משאבי אנוש ושיווק יצר סיפור חברה אחיד אשר מותאם לכל אחד מקהלי היעד – פנימי וחיצוני.
- Cellebrite יצרה פונקציה חדשה בארגון – מיתוג מעסיק. זוהי פריצת דרך המסמלת את ההבנה בצורך זה לאורך זמן, ולא כ"פרויקט" לטווח קצר.
- נוצרה מודעות בקרב עובדים ומנהלים לחשיבות אימוץ המסרים ולפרסומם כלפי חוץ. התגלו יוזמות בקרב עובדים שעוזרים ונעזרים במיתוג ובמסרים.
- Cellebrite הקימה תוכנית שגרירים גלובלית הכוללת כ – 20 עובדים מכלל מחלקות הארגון. העובדים מייצרים חומרים לשיתוף ברשתות החברתיות מחוץ ובתוך הארגון.
- החברה הקימה עמודי Social גלובליים חדשים המשקפים את חווית העובד ומתמקדים בתכנים ובמסרים מבוססי המיתוג.
התוצאות מעידות על הצלחת המהלך:
- קיימת עלייה מתמדת במספר העוקבים בנכסים הדיגיטליים, התגובות והשיתופים , עובדה שמצביעה על כך שהן העובדים והן קהל יעד רחב יותר – מתחבר לתכנים ולמסרים.
- במחצית הראשונה של 2019, 14% מהגיוסים הגיעו ממקור של Social Media, עליה של 5% משנת 2018.
- ברבעון הראשון של 2019 קמפיין "חבר מביא חבר" גלובלי הביא ל – 48% גיוסים – הנתון הגבוה ביותר ממקור זה שהיה עד כה.