שער כניסה לארגון ומיתוג מעסיק
Greenhouse – Rejuvenate Amdocs Workforce
Amdocs פועלת בשוק תחרותי בו החדשנות מהווה גורם קריטי. חלקו של דור Z באוכלוסייה הולך וגדל. Amdocs החליטה להצעיר ו"להכניס חיים" ורעיונות חדשים (Rejuvenate Our Workforce) לאוכלוסיית המפתחים במקצועות הליבה ובכך להתאים את התרבות הארגונית שלה לדור Z ולשנות את תמהיל ההון האנושי בחברה. לצורך כך קמה תוכנית החממה (Greenhouse) של חטיבת הטכנולוגיות ב- Amdocs ישראל . הוקם צוות רב תחומי, שניפגש באופן תדיר וכלל עובדים ומנהלים מיחידות שונות – טכנולוגיות, גיוס, מומחי שכר והטבות, רווחה, הדרכה ופיתוח, משאבי אנוש, תקשורת פנים ארגונית וכספים. כמו כן, נבחר נשיא חטיבת הטכנולוגיות של Amdocs להוביל את התוכנית והוקצה תקציב ייעודי לשם כך. לתוכנית היו מספר מאפיינים :
- מיתוג – מותג ייחודי שנקרא Greenhouse עם לוגו, תוכן ועיצוב משלו, נוכחות ברשתות החברתיות שתואמות לדור Z.
- תהליך מיון וגיוס ממוקד וייחודי – התאמת תהליך הגיוס לאוכלוסיית המטרה. קיצור משמעותי של התהליך במטרה ליצור חווית מועמד אחרת.
- תהליך קליטה של קבוצה, בדגש על חוויה חיובית של העובד – לבני דור Z חשובה הקהילה, ולכן קליטה כקבוצה משפרת מאוד את חווית העבודה ואת ההתמדה שלהם. ולכן כל הבוגרים בחטיבת הטכנולוגיות של Amdocs בישראל נקלטים לחברה כקבוצה בשני מועדים במהלך השנה.
- יום אוריינטציה מותאם, כולל Bootcamp מקצועי.
- תהליך הכשרה והדרכה תוך שימת דגש על למידה עצמאית וחיזוק כישורי העתיד – הורכבה תוכנית לימוד ייעודית שכללה את הרכיבים הבאים: קיט ללמידה עצמית, Bootcamp מקצועי, רישיונות לפלטפורמות למידה עצמאית, גישה ישירה למנהל הלמידה להעלאת צרכי לימוד במהלך היומיום ומתן דגש מיוחד להגשמה של צרכים אלו.
- יצירה וניהול של קהילה איכותית ייחודית – קהילתיות חשובה לדור Z.
- שיפור והתאמת תנאי העסקה, תוך שימור מצטיינים לטווח ארוך.
- רתימת הארגון והמנהלים.
- בקרה מתמשכת (Continuous Sensing) – בקרת התהליך מתבצעת בשני אפיקים: ניהול שלבי הפרויקט ע"י צוות ההיגוי ועמידה ביעדים, מעקב אחר השתלבות הסטודנטים והבוגרים בפרויקטים מרכזיים וחדשניים בחברה.
התוצאה: התוכנית מתנהלת בהצלחה כבר שנה שלישית, ובכל שנה מתווסף נדבך נוסף להצלחה!