שער הכניסה לארגון ומיתוג מעסיק​

iTalent - חדשנות בגיוס ומיון מועמדים

בחברת iTalent, העוסקת בתחום הגיוס והמיון להייטק, הגיעו להבנה, כי המשך גיוס עובדים בשיטה המסורתית המבוססת על ניסיון והשכלה, אינה אפקטיבית עבורם. החברה החליטה לנקוט בגישה חדשה, שאינה מתחשבת בתחום ההשכלה ובניסיון קודם אלא מבוססת רק על נתונים אישיותיים, זיהוי חוזקות, כישורים ויכולות של המועמד. מחלקת משאבי אנוש, פיתחה שיטה הכוללת מספר שלבים יוצרי שינוי:

  • פרופיל מדויק של המשרה: הגדרה כללית של הממשקים, תחומי האחריות ועוד.
  • מיפוי תכונות וכישורים: נערכה הגדרת תכונות וכישורים מדוייקת ומקיפה , כתחליף למיפוי הניסיון הנדרש.
  • ראיון התנהגותי: במסגרת הראיון ההתנהגותי השתמשו בחברה בדוגמאות אודות התנהלותו של המועמד בסיטואציות מסוימות בעבודתו כמנבאות התנהגות בעתיד.
  • ראיון מקצועי: בראיון זה בוצעה חקירה והעמקה עם המועמד על מנת להבין את צורת החשיבה, התנהלות והתמודדות עם אתגרים, בחינת יכולות טכנולוגיות ואנליטיות והסתכלות רחבה.

נבנתה הכשרה ייעודית לעובדים חדשים שעשתה שימוש בכלים חדשניים: שלב א' – היכרות עם iTalent, היכרות עם עולם הגיוס, לימוד מקורות הגיוס, הבנת העולם הטכנולוגי ברמת מושגים ותפקידים, שלבי ניהול פרויקט מא' ועד ת', מערכות וכלים – למידת מערכות גיוס, חיפושים ומערכות Data מורחבות, עבודה מול לקוחות, תרגול ויישום. שלב ב' – היצמדות למנהלת פרויקט ותיקה ללמידה – On the job training. פריצת הדרך באה לידי ביטוי בשינוי תפיסתי ויישומי בשיטת הגיוס והמיון, הרחבת מאגר המועמדים המתאימים ומתן הזדמנות לעובדים מוכשרים ופוטנציאליים להתקדם במשק הישראלי בכלל והטכנולוגי בפרט, גם אם אין להם ניסיון. החדשנות ופריצת הדרך הובילה לצמיחה מהותית וגדילה ארגונית משמעותית בעקבות המהלך לעיל. תוך שנתיים החברה צמחה בכמות העובדים, בכמות הפרויקטים ובהכנסות, נפח פעילות החברה גדל ב – 145%. 85% מהעובדים מגיעים מעולמות תוכן חדשים, כמות העובדים צמחה מ – 5 עובדים ל- 30 בפרק זמן של שנתיים.