גיוון והכלה - פריצות דרך

Natural Intelligence - יצירת השפעה משמעותית בארגון ובחברה בהיבטי שוויון, גיוון והכלה – מיקוד בקהילת הלהט"ב

הטריגר לפעילותה של Natural Intelligence היה עובד שסיפר לסמנכ"לית משאבי אנוש כי אחד העובדים שיתף אותו בחשש לצאת מהארון/לספר כי הוא הומוסקסואל, פן לא יוכל להתקדם בחברה. המסר הזה סלל את הדרך לפעילות ענפה ומגוונת לקידום שוויון, גיוון והכלה. החברה פועלת בהיבט המגדרי ובעולמות הלהט"ב בתוך ומחוץ לארגון. הפעילות מתקיימת בשלושה ערוצים:

  • מובילי דעה – Natural Intelligence גיבשה מסרים להם השפעה על ארגונים נוספים בקהילה העסקית ונראות משמעותית בתקשורת. לחברה יעד לקדם אג'נדות חברתיות דרך פעילות הסברתית ועידוד ארגונים לחתימה על אמנה לשוויון זכויות.
  • עשייה – החברה מקצה משאבים לפעילויות שמעודדות שוויון והכללה של אוכלוסיית הלהט"ב ואוכלוסיית הנשים דוגמת: פורום להט"ב, פורום נשים, האקתון, תהליכי גיוס להגדלת מספר הנשים בחברה ועוד. החברה מקדמת יוזמות של עובדים ובמקרים רבים מתווה את הדרך. לדוגמא, היתה הארגון הראשון שהכריז לפני 3 שנים על סיוע במענק של 50 אלף ש"ח נטו לתהליך פונדקאות לעובדים הומוסקסואליים שאינם יכולים לבצע את התהליך בישראל.
  • תרומה כספית – סיוע ועידוד פעילות עמותות שמקדמות אג'נדות חברתיות בתחום.

חדשנות הפרויקט היא בהיקף העשייה המשמעותי (גם ביחס לגודל החברה) ובמגוון ערוצי הפעולה, בעוצמת ההשפעה ובהיות החברה הראשונה ליישם פרקטיקות שסוחפות ארגונים אחרים. סמנכ"ל משאבי אנוש של Natural Intelligence, נכנסה לרשימת הנשים המשפיעות בישראל, פעילות החברה זכתה לאזכורים רבים בתקשורת ועל ידי ארגונים אחרים. בחברה 42% נשים, נתון גבוה ביחס לחברות היי-טק ו… נולדו כבר 4 ילדים בעקבות טיפולי פונדקאות שהחברה השתתפה במימונם.