קריירה, פיתוח אישי ומקצועי

P&G Israel - להתחבר לתשוקות העובדים, להיות יצירתיים וחדשניים וליצור ערך חברתי ועסקי

פרויקט פונטנבלו, או The smell of the place, נוצר ב – P&G Israel מתוך מטרה ליצור תרבות ארגונית מעצימה, המאפשרת חיבור של האינדיבידואלים לתשוקות שלהם והובלת פרויקטים שמטרתם ליצור שינויים בחברה לצד יצירת ערך עסקי. הנהלת הארגון הישראלי קיבלה השראה מפרופסור סומנטרה גושאל שביקש לאפשר לעובדים להרגיש כמו פונטנבלו שבצרפת באביב, וליצור מקומות עבודה נעימים ומחזירי אנרגיה. הנהלת הארגון הזמינה את כל העובדים למצוא תוכנית חברתית שמתחברת לכישוריהם האישיים ולתשוקות שלהם. הפרויקטים היו צריכים לענות על שלושה תנאים:

  • לתרום לצמיחה עסקית
  • תוצאה ברורה ומדידה בקנה מידה משמעותי
  • באחריות יוצר התוכנית לאסוף סביבו צוות של עובדים נוספים שחולקים את אותן תשוקות להוביל יחד איתו/ה את הפרויקט

10 תוכניות קיימות כיום ב – P&G Israel, והיד עוד נטויה. בין התוכניות הקיימות: הבית הישראלי לחדשנות, שמטרתו יצירת שיתופי פעולה בין סטארטאפים ישראליים לבין החברה הגלובלית, תרומת פאה לכל אישה חולת סרטן בישראל, מברשת שיניים חשמלית ל 50% מהילדים בני השלוש, עזרה לבנות עשרה בדיוק בזמן שבו הן בדרך כלל מאבדות את הביטחון העצמי שלהן, גיוס ערבים ישראלים וחרדים והכנסתם לשוק העבודה הישראלי בעמדות מנהלים, ועוד. התוצאות לא איחרו לבוא והן משוקפות בתוצאות הסקר הארגוני השנתי:

  • גאווה במקום העבודה – 98%.
  • משמעות בעבודה – 94%, עלייה של 23 נקודות לעומת 2017.
  • גיוון והכלה – 92%, עלייה של 10 נקודות.
  • חדשנות – % 96, עלייה של 16 נקודות.
  • מדד המחוברות לעבודה – % 91, עלייה של 13 נקודות.
  • בנוסף, P&G Israel דורגה רשמית במקום 1 בעולם לשנת 2018 בחדשנות ויצירתיות בשימוש במדיה בידי מדד WARC היוקרתי המשקלל את כל הזכיות בתחרויות המובילות בעולם. למותר לציין ששום ארגון ישראלי לא זכה בכך מעולם וגם לא בתוך P&G העולמית.