שער הכניסה לארגון

Verint - מיתוג מעסיק - פתיחת מרכז פיתוח חדש ברומניה

Verint הינה מובילה גלובלית בפיתוח ושיווק תוכנות אבטחה המעסיקה כ – 5,000 עובדים ברחבי העולם וכ-1200 עובדים בישראל. בשנת 2017 בחרה יחידת ה – Cyber Intelligence של Verint להקים מרכז פיתוח חדש, בבוקרשט, רומניה. בקרב ההנהלה הבכירה נוצרה ההבנה כי מדובר באתגר חסר תקדים בו Verint נכנסת לשוק רווי מעסיקים עם מודעות אפסית למותג Verint בכלל ול – Cyber Intelligence בפרט. לשם כך, יצאה החברה, בשותפות של משאבי אנוש ומחלקת השיווק, למסע שיצר תוצאות מהירות, מדויקות, באמצעים חדשניים. המטרה היתה גיוס של כ – 30 מועמדים עד לסוף שנת 2018, עם תכנית המשך לגדול עד לכמות של כ – 100 עובדים בסוף שנת 2019. לשם כך, יצרה החברה תהליך מיתוג מעסיק מובנה שכלל: מחקר מתחרים, אפיון מועמדים, ניתוח סביבת עבודה, אסטרטגית מסר, קונספט עיצובי, תמהיל מדיה חכם, השקה ממוקדת, מדידה עקבית של תוצאות תוך שיפור מתמיד. על מנת להגיע למסר מזוקק ומדויק יצרה החברה מהלך ייחודי בנוף הרומני בו שותפו באופן ישיר עובדים פוטנציאליים במסרי הגיוס השונים, בחבילת ההטבות, בסיפור שרצו לספר ואפילו בעיצוב המשרדים עוד לפני שהוקמו. כך יצרו שגרירי מותג אשר חשו שייכות וגאווה למותג "Verint" עוד לפני שבכלל נכנסו לתהליך הגיוס. כל זאת נעשה בשלט רחוק תוך סינרגיה מושלמת בין הצוות הישראלי לצוות הרומני, תוך שיתוף פעולה בין צוותי השיווק, משאבי האנוש והפיתוח. הפעילות החלוצית לא איחרה להניב תוצאות:

  • הקמפיינים השונים הביאו לחשיפה של למעלה ממיליון מועמדים בתוך קהל היעד.
  • קרוב ל – 10,000 מועמדים הקליקו על המודעות והסרטונים ונכנסו לדף הקריירה שהיווה את עמוד הנחיתה של הקמפיין.
  • למעלה מ – 1,000 מועמדים הגישו מועמדות למשרות.
  • כיום, כשנה לאחר השקת החברה בבוקרשט, מעל 60% מעובדי החברה הינם עובדים שגויסו באמצעות הקמפיין הדיגיטלי.