המרכז הרפואי תל אביב

המרכז הרפואי תל אביב הוא בית חולים מהמובילים בארץ, המשרת עשרות אלפי מבקרים כל שנה.
בהתאם למאפייניו "המסורתיים" של בית חולים, הטיפול במבקרים נעשה במרפאות בית החולים, במחלקות השונות, חדרי המיון וכיוצא בזה. טיפול בלתי אמצעי, ישיר, מכבד וכפי שחרטנו על דגלנו טיפול שמציע "רפואה מובילה ואנושית באמצעות טובי הרופאים והצוות הרפואי כולו".
משבר הקורונה הביא לפתחנו מציאות חדשה ומורכבת בה היה עלינו לפעול. מציאות של ריחוק פיזי כפוי, של מעבר לעבודה ב'קפסולות' לשם הגנה על צוותים ועל מבקרים, ולשם שמירה על רציפות תפקודית בתקופה של אי ודאות.

מציאות זו יצרה צורך  בהקמת אמצעי תקשורת ומידע ישיר, מהיר, 'אונלייני' ונגיש לכל עובד ועובדת. אמצעי אשר יהווה דרך מתקדמת – טכנולוגית וישירה להעברת מידע ולבקשת מידע מהעובדים ואליהם. במיוחד בזמן היותם פועלים במערכת בריאות מורכבת ששינתה צורתה והפכה למערכת בריאות המשלבת בין קרוב לרחוק, בין נמצא לבין מטפל מרחוק.

וכך קמה אפליקציית משאבי אנוש- Ichilov, למחוברות ארגונית בתקופה של ריחוק פיזי.

האפליקציה מאפשרת לנו:

  • העברת מידע קריטי לתקופת הקורונה:

* הדרכות אונליין לעולם הקורונה (במאפיינים שונים- הדרכות ZOOM, פודקאסטים, שיעורים מוקלטים ועוד)

* ניהול מצבת כוח האדם, הצבות חירום, הכשרות מתגברים, תהליכי עבודה בקפסולות.

* ניהול רישום וניטור עובדים- כניסה לבידוד ויציאה מבידוד, ניהול "התו הסגול" (מדידת חום וכו')

* פרסום ושיקוף סדרי העבודה ומתכונות העסקה מיוחדות בתקופת הקורונה.

* פתרונות רווחה לעובדים- גני ילדים (כולל רישום), ניהול תרומות, מקומות לאכלוס עובדים מאומתים ועוד.

  • חוסן ארגוני– כאשר העובדים מחולקים כצורך בפיצול הגנתי, האתגר שלנו כמשאבי אנוש היה לשמור על המורל ועל המחוברות הארגונית שלנו , הלכידות של הצוות היוותה את החוסן.
  • עולם הדרכה ובו רישום להשתלמויות, הדרכות- בחתך אוכלוסיות ותפקידים.
  • הענקת גישה למידע אישי לעובד (שכר, נוכחות, יתרות חופשה ומחלה ועוד)
  • אלפון קשר מתקדם (חלוקה פרטנית וארגונית).
  • עולם רווחה והתנדבות.
  • תרומות לצוות הרפואי.
  • צור קשר- מרכז שירות אגף משאבי אנוש.