amdocs

Virtually Together - העלאת תחושת שייכות וגאווה בזמן משבר תוך שימת העובד/ת במרכז

סמוך לתחילתו של משבר הקורונה, אמדוקס הכריזה על מדיניות חדשה של יום עבודה מהבית וזאת לאחר שנים רבות שדגלה בעבודה מלאה מהמשרדים על מנת לקדם תקשורת אפקטיבית ועבודת צוות. טרם הטמעת השינוי ובאופן בלתי צפוי, כל עובדי החברה עברו לעבודה מהבית ללא היערכות מוקדמת הן מבחינת תשתיות, ציוד, הכוונה וליווי למנהלים ועובדים בניהול צוותים ועבודה מרחוק בהיקפים גדולים.

השינוי הדרמטי והפתאומי, אילץ את החברה לעשות התאמות מהירות מבחינות רבות וזאת על מנת להמשיך ולשמור על מוטיבציית עובדים ופרודוקטיביות גבוהה בהיבטים של מנהיגות, תפעול, Wellbeing ותשתיות. האופן שבוא ניגשה החברה למשימה, בצורה שבה נפרשה רשת תמיכה לטובת העובדים, משפחותיהם והקהילה בכללותה זכתה להערכה רבה מצד מנהלים ועובדים, כמו גם מצד לקוחותיה שראו בחברה מודל להיערכות וניהול בזמן משבר.

תהליך העבודה התבסס על שלושה מעגלים שתומכים בתפיסה האסטרטגית של העובד.ת במרכז:

  • מתן כלים ותמיכה ב- Wellbeing של העובד.ת להפחתת מתח והתמודדות עם אי וודאות, תוך שימת דגש על פסיכולוגיה חיובית. 
  • מתן כלים למנהלים לשמירה על מחוברות עובדים ופרודוקטיביות אישית וצוותית מרחוק.
  • תמיכה במשפחות העובדים ובקהילה לחיזוק תחושת השייכות ותרומה לקהילה.

מתוך גישה פתוחה התומכת לא רק בעובדי אמדוקס אלא גם בקהילה מסביב – פתחה אמדוקס את האתר ואת כל התכנים לכלל הקהילה, ותוך פחות מחודש זכה האתר ל 30,000 מבקרים! האתר הפך לוויראלי תוך ימים ספורים והפך לכלי עבודה לא רק בתוך אמדוקס – אלא בקרב ארגונים אחרים שנשענו על התכנים שפותחו במהירות ובמקצועיות. 

תוצאות התהליך באים לידי ביטוי בראש ובראשונה במדד שביעות רצון העובדים שעלה באופן משמעותי בתקופה זו ופידבקים מצוינים של עובדים ומנהלים שנכתבו בסקרי סנסינג רבים שבוצעו בתקופה זו.