NETAFIM

מיתוג מעסיק לפני ואחרי עידן הקורונה

בעידן הקורונה זה נראה כמעט מופרך. מדוע ארגון צריך להשקיע משאבים ואנרגיה במיתוג מעסיק, כששוק העבודה שינה לחלוטין את הכללים, ומ"שוק של מועמדים" השוק הפך ל"שוק של מעסיקים" אז.. למה לטרוח? אנו רואים במצב הזדמנות של הארגון להשקיע במיתוג של עצמו כמקום עבודה נחשק – לבנות את התודעה הזו עבור מועמדים פוטנציאליים ולחזק את הגאווה הארגונית ותחושת המחוברות בקרב העובדים בתקופה של חוסר וודאות. זוהי לא היתה התפיסה שלנו לפני קצת יותר משנה. למעשה, עד 2019 הנחת העבודה שלנו בנטפים היתה, שמיתוג מעסיק אינו הכרח המציאות. הביטחון במותג היה גדול; נטפים הינה מובילה עולמית בתחום ההשקייה החכמה  ומאז שהחברה הוקמה ב-1965, היא נמצאת בצמיחה מתמדת וזוכה בהכרה מקומית ועולמית. רק שנה קודם, בחגיגות ה 70 למדינה, הטפטפת של נטפים נבחרה לאחת משלוש ההמצאות הישראליות, ששינו את פני העולם לפי בחירת הציבור. זכינו להציג את הפעילות שלנו באו"ם, ובנוסף נטפים זכתה וזוכה לפרסים וסיקור על פעילותה בעולם לאורך שנים. 

צירוף נסיבות הוביל אותנו להבנה שעלינו לצאת לתהליך מיתוג מעסיק. בחרנו לעשות זאת בכוחות פנימיים ולמקד את המאמץ באיזור בו זיהינו אתגר גיוסי וצורך בחיזוק מותג החברה. התהליך הוביל אותנו לפיצוח קריאייטיבי שמצד אחד מאוד ייחודי ומותאם אישית ומצד שני קל ליישום באתרי החברה בארץ ובעולם. 

בסוף דצמבר 2019 השקנו את פרויקט מיתוג מעסיק תחת הסלוגן I choose more שתואם את מטרות המהלך בשלושה אופנים:

  1. סלוגן פשוט ואקטיבי, שיוצר נחשקות ומאפשר פרשנות והוספת ערכי "יותר" משתנים ביישום מקומי.
  2. המילה "יותר" הינה חלק מחזון החברה Helping the world grow more with less , העמקנו את משמעות המילה גם לעולמות חווית העובד ואת החיבור של המותג לחזון.
  3. בניית שפה ויזואלית שמותאמת לנטפים ושמה את העובדים במרכז "הטיפה", כשגרירי המותג.

נטפים היא חברת ההשקיה הגדולה בעולם והמובילה בפתרונות השקיה חכמים אשר שמה לה למטרה להיאבק במחסור במים, קרקע ומזון ברחבי העולם לעתיד בר קיימא. לחברה 33 חברות בנות, 17 מפעלי ייצור ולמעלה מ-5,000 עובדים ברחבי העולם,  אשר  מספקים פתרונות חדשניים למיליוני חקלאים, החל ממגדלים קטנים ועד חברות חקלאיות גדולות, בלמעלה מ-110 מדינות. החברה נוסדה בשנת 1965 בקיבוץ חצרים, כשהיא מובילה את מהפכת ההשקיה בטפטוף ואת השימוש בהשקיה מדייקת . כיום, נטפים מספקת פתרונות מגוונים להשקיה חכמה בחקלאות ובכלל זה מטעים, ירקות, גידולי שדה וחממות, ופתרונות נוספים לתחום הגינון והמכרות. כל אלו מלווים בשירותי תמיכה אגרונומית וטכנית. החברה גם מובילה את החקלאות הדיגיטלית בתחום ההשקיה, תוך שילוב ניטור, אנליזה, שליטה ובקרה מרחוק בפלטפורמה מתקדמת אחת. נטפים מספקת פרויקטי השקיה מקצה לקצה – ממקור המים ועד לשורשי הצמח, בתמיכת מהנדסים, ניהול פרויקטים ושירותי מימון. בשנת 2017 חברת אורביה, המובילה העולמית במוצרים ייחודיים ופתרונות חדשניים במגוון תעשיות כגון תקשורת, תשתיות, בריאות, חקלאות ועוד, רכשה 80% מנטפים. קיבוץ חצרים מחזיק ב -20% הנותרים. 

רגע לפני שנתחיל – אנו גאות להזמין אתכם לצפות בסרטון שהפקנו להשקת הקמפיין ומספר את הסיפור.