paloalto

Zero to Ninety Plus

פאלו אלטו נטוורקס היא חברת אבטחת מידע אמריקאית הממוקמת בסנטה קלרה שבקליפורניה. החברה עוסקת בייצור פלטפורמות אבטחת מידע לעסקים . רשימת הלקוחות של החברה מונה יותר מ-70,000 חברות אשר פועלות ביותר מ- 150 מדינות, מתוכן 85 חברות המשתייכות לרשימת "100 החברות המצליחות".הסניף הישראלי של החברה הוקם בשנת 2014 לאחר רכישת הסטרטאפ הישראלי "סייברה" שכלל 45 עובדים ומאז נמצא בגדילה מתמדת המורכבת הן מרכישות של סטרטאפים נוספים והן מגדילה אורגנית וגיוס עובדים. כיום, החברה מונה יותר מ-8,000 עובדים ברחבי העולם, מתוכם כ- 550 עובדים בישראל. כחברה, אנו משקיעים מאמצים גדולים  בגיוס עובדים וייצור צוותים מגוונים והטרוגניים אשר יצליחו להתמודד עם אתגרי אבטחת המידע הקיימים כיום. 

 

אחד האתגרים הגדולים שעמדו לפנינו עם הגדילה המהירה של החברה הייתה היכולת להמשיך לקלוט עובדים ולנהל מולם ואיתם תהליך אישי, פרטי, מכיל וחוויתי. תהליך המייצר חוויה שונה ומיוחדת במהלך 90 הימים הראשונים של העובד בחברה ומהווה בסיס יציב להמשך הצלחתו בארגון. יצירת רושם ראשוני חיובי חזק כבר מהרגע הראשון בחברה זוהה כמשמעותי בשימור עובדים לטווח ארוך, ועל בסיס זה נבנה התהליך"מאפס לתשעים פלוס".

 

עיצוב תהליך קליטת העובד בארגונים הוא קריטי, משפיע על תהליכי החיברות, שימור העובד ופרק הזמן בו העובד הופך לפרודוקטיבי. זו הזדמנות לארגון לזכות בלב העובדים בשלבים מאוד מוקדמים של תהליך ההיכרות והטמעה. גם בתקופת הקורונה, אשר בלית ברירה לקחה אותנו במהירות לעולם של עבודה מהבית ואתגרה את התהליך הקיים, נאלצנו למצוא דרכים אחרות להתחבר ולחבר ברמה האנושית, יחד עם הפתרונות הוירטואלים שפותחו טרום הקורונה הם הפכו לחלק משמעותי יותר בתהליך, שלמעשה הקדים את זמנו. 

 

תהליך ה"אפס לתשעים פלוס" מייצר לנו חוויה שונה, הוא מלווה את העובד כבר בשלבים מוקדמים עוד לפני חתימת החוזה ועד ל-90 יום לאחר תחילת עבודתו. החוויה אורזת בתוכה חשיבה מקומית ואלמנטים רבים אשר פותחו בארץ, כמו כן היא משלבת שיפורים והתאמות שנעשו אל מול תהליכים גלובאליים קיימים. הייחוד של התהליך בא לידי ביטוי ביצירת חוויה מכילה, נעימה ובלתי נשכחת עבור העובדים אשר תלווה אותם לאורך כל תקופתם בחברה ותשאיר חותם לטווח ארוך תוך שימת דגש על השלבים המרכזיים אותם הם עוברים בתקופת העסקתם בפאלו אלטו נטוורקס.

 

איך זה קורה? על ידי תהליך בן חמישה שלבים אותם העובד עובר במהלך 90 הימים הראשונים שלו בחברה, עם חתימת החוזה העובד מקבל לרשותו גישה למגוון רב של תכנים, חומרי למידה שונים ומידע רב על החברה אשר יעזור לו להיקלט בצורה המייטיבית והמהירה ביותר, שלב זה נקרא

"Pre-Boarding״ כחלק ממודל רחב הנקרא "Welcome Path. אלו מסלולי למידה וקליטה וירטואליים המונגשים עבור העובדים עוד לפני יומם הראשון בעבודה. מה שמייחד את התהליך זה שיש מערכת אשר מניעה את התהליך באופן אוטומטי וכמעט ללא התערבות ידנית, וזו מבטיחה חוויה כמעט זהה לכלל העובדים שלנו. האוטומציה של התהליך מפנה זמן יקר עבור העובד, ומאפשר למנהל ומחלקת משאבי אנוש להתמקד בנקודות קריטיות במהלך הlifecycle של העובד. כלי חדשני נוסף אשר תמך בגדילה העצומה של החברה, נקרא ASK,  מנוע חיפוש ייחודי אשר מאפשר נגישות לכל מה שהם רוצים או צריכים לדעת (שכר והטבות, פיתוח אישי ומקצועי ועוד). כלי זה הקטין משמעותית את כמות הפניות למחלקת משאבי אנוש אשר הוצפה בנושאים שונים, במיוחד במהלך השנה החולפת בה מצבת כוח האדם שלנו עלתה ב77%.