TAILOR BRANDS

עולם העובדים בעולם העבודה של דור ה-Z

חברת טיילור ברנדס מציעה פתרון אוטומטי שמאפשר לכל אדם לבנות מותג. טכנולוגיית העיצוב האוטומטית המתקדמת של החברה מאפשרת למעל מ-18 מיליון עסקים ברחבי העולם לבנות לוגואים, מוצרים ממותגים ואפילו אתר ועמודים ברשתות  החברתיות. המוצר שלנו הוא מהיר, זמין, מיידי, בגובה העיניים וסופר מקצועי – קצת כמו דור ה-Y וה-Z מהם מורכב מרבית צוות העובדים המוכשרים והאהובים שלנו.

לפני שנה וחצי התחלנו לבנות מערכת משאבי אנוש מותאמת לנו בכל אחד מעמודי התווך המשמעותיים שמובילים משאבי אנוש, העזנו לעשות את הדברים קצת אחרת. לא נסמכנו רק על ״הבסט פרקטיסז״ המוכרים אלא בעיקר על שיקול הדעת שלנו לגבי מה נדרש ומתאים לארגון, ושילבנו בין ניסיון להרבה יצירתיות, כדי לעשות את הדברים נכונים ומותאמים לעידן הנוכחי. הנה כמה דוגמאות:

הערכת ביצועים: ממודל כבד ומסורבל עברנו למודל שקל ליישם. הפרדנו את הערכת הביצועים המסורתית לשלושה תהליכים שונים: הערכות ביצועים,  פיתוח  עובדים  ומיפוי ותגמולים. לכל תהליך הותאמו שיחות שונות ומשובים שונים מונחי מטרות שונות. העברנו את תהליך הביצועים ממודל שנתי למודל שבועי – שיחות ביצועים מתנהלות בכל הארגון ובכל המחלקות על בסיס שבועי! ואז, בתקופת הקורונה ההטמעה היתה כמעט טבעית – אנחנו היינו כבר שם, מוכנים למהפכת העבודה מהבית וניהול מרחוק, עם כלי ניהולי מרכזי בתקופה כל כך מאתגרת.

גיימיפיקציה בתהליכים: פיתחנו כלי משחק לתמוך בתהליך ולהקל על הלמידה של המנהלים והעובדים לתת ולחוות משוב ברמה השבועית. וכשפרצה הקורונה העברנו אותו להיות וירטואלי והפצנו אותו ברשת לכל המעוניין להיעזר בו גם.  כבר ניסיתם? הנה >

התיעוד כבר לא מקודש: אולי בעצם את הרוב לא באמת צריך לתעד? אז לא. וויתרנו על התיעוד המתמשך והמייגע של השיחות והשארנו אוטונומיה למנהלים לתעד לעצמם לפי הצורך (ואנחנו עוזרים להנחות אותם מתי שיש צורך).

פיתוח עובדים: העברנו את האחריות המלאה על בניית תוכניות הפיתוח לעובדים, בגישת "קחו אחריות על הפיתוח שלכם ועל הקריירה שלכם – היא שלכם!" העובדים בונים את התוכנית, קובעים את שיחות הפיתוח עם המנהלים, מובילים את התהליך ומנטרים אותו (ו-HR מספקים כלים לעשות זאת ומלמדים את המנהלים לתמוך במקום להוביל).

פיתוח מנהלים: עם פרוץ הקורונה ייסדנו תוכנית פיתוח למנהלים מותאמת המצב: 15 דקות שבועיות המוקדשות להעברת תוכן ניהולי שכולו בעצם ״השורה התחתונה״ של סדנאות שכולנו מכירים בעולמות משאבי האנוש, מועברות באמצעות מצגות קצרות ומצחיקות, ומסתיימות תמיד בשקף ממוקד ומלא בטיפים שימושיים ליישום מיידי. בהשאלה – מעין אמל״ק ("ארוך מדי, לא קראתי") לסדנאות פיתוח מנהלים. אמנם לא תהליכי עומק – אבל שומר על תוואי פיתוח מנהלים בתקופה מאתגרת זו – והתגובות מדהימות!

קהילה: מעורבות בקהילה ידועה כגורם משמעותי בקרב הדורות שלנו. אמנם ישראל אינה השוק שלנו, אבל היא הקהילה שלנו. החלטנו לפתח נושא זה לעבודה עם המוצר של החברה: אנו מקיימים ערבי קהילה בהם מספקים סיוע ליזמים לבנות את המיתוג העסקי שלהם – המועברים על ידי עובדי החברה; ובמקביל מקיימים פרויקטי חלוקת חבילות מיתוג לעסקים ישראליים שזקוקים לכך.

מיתוג מעסיק בגיוס: מיתוג מעסיק הוא תחום עולה שיש בו הרבה יתרונות – הן פנימה לארגון והן חוצה לו. בחרנו לבנות את קמפייני הגיוס שלנו דרך מיתוג מעסיק בועט, שמתאים לאופי החברה ולאנשים בה וממוקד רשתות חברתיות- כל הקריאייטיב, וכל המשתתפים באוסף סרטוני הווידאו שלנו – כולם חברי הצוות. כבר ראיתם אותנו מככבים בסרטונים ברשתות? כאן: https://bit.ly/2C9vuAO  או כאן, למשל: https://bit.ly/3ktFq9R 

התוצאות לא איחרו להגיע: התגובות נלהבות, הציונים בסקרים הארגוניים עלו ביחס לשנים קודמות, ויותר מהכל – הביצועים העסקיים עולים בעקביות. הפלטפורמות החדשות, כאילו כבר נבנו מראש ״לעידן הקורונה״ – ועם פרוץ המגיפה ההטמעה שלהם היתה טבעית לחלוטין במבנה החדש.

במקביל, במסגרת בקהילה אנו מושיטים סיוע לארגונים אחרים באמצעות מפגשים אישיים להטמיע עקרונות התהליך.

רוצים לדעת עוד? אנחנו רוצים לשתף! 

מוזמנים לשיחה פרטית, מפגש חשיבה משותף על השיטה ועל הארגון שלכם, או סתם לבקש עוד חומרים ומצגות.