TAILOR BRANDS

Regenerating Performance Evaluation

לגבי הערכת ביצועים יש קונצנזוס – זה הכרחי.  כולם זקוקים לה: העובד, המנהל והארגון.

לאורך השנים התהליך החשוב הזה השתכלל עוד ועוד, אך עם זאת הפך עמוס ומסורבל: הוא נהיה ארוך, מורכב, מייגע ודורש זמן רב ומשאבים מנטליים אדירים מכל המשתתפים בו – כל אותם הדברים היקרים ביותר בכל ארגון.

כאשר בחנו את הדברים לעומקם, אצלנו בטיילור ברנדס, למדנו שסיבת השורש לבעייתיות בתהליך הנוכחי נוגעת לכך שהוא בבחינת "תפסת מרובה לא תפסת": התהליך הקיים מעמיס ומאחד מרכיבים שונים (ביצועים, פיתוח עובדים, מיפוי ותגמולים) הנשענים על מוטיבציות שונות.

אז מה עשינו? אתגרנו את ״הפרה הקדושה״ של תהליכי ה-HR, וביצענו שינוי יסודי בתהליך הערכת הביצועים, שעיקרו פירוק התהליך העמוס לשלושה תתי-תהליכים שכל אחד מהם עומד בפני עצמו: 

  1. שיחות הביצועים – באחריות המנהל, אחת לשבוע
  2. שיחות הפיתוח – באחריות העובד, אחת לחצי שנה 
  3. מיפוי ארגוני ותגמולים – באחריות המנהל ו-HR, אחת לחצי שנה

שיחות הביצועים: שינינו את תהליך הערכת הביצועים מפורמט שנתי לפורמט שבועי.

  • לימדנו את המנהלים לנהל את התהליך ברמה השבועית, ו"התלבשנו" על פלטפורמת שיחות 1:1 הקיימת ממילא;
  • לימדנו את העובדים מה לצפות ומה לבקש בתהליך החדש, איך להרים דגל אם הם לא מסיימים שיחה בהבנה מה מצופה ממני והאם אני בכיוון;
  • הפכנו את העניין לידידותי, באמצעות גיימיפיקציה של התהליך: ייצרנו כלים להקל על פתיחת השיחה, ועם הקורונה גם העברנו אותם לרשת (מוזמנים להתנסות! https://1on1.tailorbrands.com/ ).

שיחות הפיתוח: העברנו את האחריות לעובדים! כבוגרים אחראים המקדמים את הקריירה שלהם, לימדנו את העובדים וסיפקנו להם את הכלים לבנות לעצמם תוכנית פיתוח, ובמקביל לימדנו את המנהלים להיות מנטורים טובים: מאתגרים, מקצים משאבים, מסייעים למי שמעוניין – אבל לא לוקחים את הבעלות על חייהם של העובדים במקומם: 

  • העברנו לכל העובדים סדנאות כיצד בונים תוכנית פיתוח (יצירת Win-Win בין צרכים אישיים וצרכי הארגון, מיקוד בחוזקות, בחירת והגדרת יעדי פיתוח אישי, חשיבה תוצאתית, כלי פיתוח, מעקב ובקרה);
  • העברנו לכל המנהלים סדנאות כיצד לתמוך בתוכניות פיתוח שמוצגות להם, איך לאתגר, הקצאת משאבים, תמיכה במקום הובלה.

התוצאות לא איחרו להגיע: התגובות נלהבות, הציונים בסקרים הארגוניים עלו ביחס לשנים קודמות, ויותר מהכל – הביצועים העסקיים עולים בעקביות. הפלטפורמות החדשות, כאילו כבר נבנו מראש ״לעידן הקורונה״ – ועם פרוץ המגיפה ההטמעה שלהם היתה טבעית לחלוטין במבנה החדש.

במקביל, במסגרת בקהילה אנו מושיטים סיוע לארגונים אחרים באמצעות מפגשים אישיים להטמיע עקרונות התהליך.

אומרים שהחדשנות, שההברקות הכי טובות הן אלה שאנחנו אומרים עליהן: ״איך לא חשבתי על זה קודם?״

אני מבטיחה, שאנחנו שואלים את עצמנו כל הזמן, איך לא חשבנו על זה קודם. 

רוצים לדעת עוד? אנחנו רוצים לשתף!

מוזמנים לשיחה פרטית, מפגש חשיבה משותף על השיטה ועל הארגון שלכם, או סתם לבקש עוד חומרים ומצגות.

חברת טיילור ברנדס מציעה פתרון אוטומטי שמאפשר לכל אדם לבנות מותג. טכנולוגיית העיצוב האוטומטית המתקדמת של החברה מאפשרת למעל מ-18 מיליון עסקים ברחבי העולם לבנות לוגואים, מוצרים ממותגים ואפילו אתר ועמודים ברשתות  החברתיות. המוצר שלנו הוא מהיר, זמין, מיידי, בגובה העיניים וסופר מקצועי – קצת כמו דור ה-Y וה-Z מהם מורכב מרבית צוות העובדים המוכשרים והאהובים שלנו.