שנת פרגוNation - "פשוט לבוא בטוב"

פרויקט שנת פרגוןNation בתעשייה האווירית הוא פעילות עומק אסטרטגית חדשנית להטמעת תרבות של תקשורת חיובית ושל שיח מקרב בכל הזירות הארגוניות ע"י יצירת תחרות חיובית ומדרבנת, העצמת חוזקות על ידי מנהלים ועובדים והעצמה אישית כמנוע צמיחה ארגוני בכלים שונים – תקשורתיים, פיזיים ודיגיטליים. 

בהובלת מערך תקשורת פנים ארגונית, תוך ממשק עם גורמים מרובים בחברה, הקמנו פורטל פנימי ייעודי המאפשר לעובדות ולעובדי החברה לראשונה, על אף האתגרים הביטחוניים לקיים שיח חברתי הדדי באמצעות פוסטים של פרגון והוקרה – לקולגות, לחברים, למנהלים, לצוותים, ואף להיות מתוגמלים באמצעות משחוק על הפעילות שלהם בזירת הפרגון, וכך לראשונה – לקיים תקשורת דו-כיוונית פתוחה, ברשת חברתית שכולה שיח מפרגן. 

המטרות:

הפרויקט נולד מתוך רצון לחזק סביבת עבודה נעימה ותחושת מחוברות, לטפח תקשורת בינאישית בין מנהלים לעובדים, להגביר שיתופי פעולה ופעולה מתוך חוזקות, ליצור משוב אפקטיבי ולהביא לקדמת הבמה עשייה והצלחות של עובדים מהשטח – זאת כחלק מתפיסה הרואה באווירה החיובית ובמערכות היחסים בעבודה גורם חשוב לתחושת הערך וה-well being וכתוצאה מכך – השפעה על הפרודוקטיביות ולהצלחה של הארגון.

360 מעלות: 

הפלטפורמה החדשנית היא רק מרכיב אחד בתוכנית שנתית בת ארבעה רבעונים ממוקדי-נושא, המשלבת בין פעילות חווייתית, משחוקית ותחרותית לפעילות פיתוח ולמידה – קורסים והרצאות, בנושאים של תקשורת חיובית כמו ראיית הטוב, פרגון וחוזקות, עבודת צוות ועוד. 

כל זאת בליווי קמפיין שנתי ומתחדש שעוטף הכל בנראות מוגברת בשטח ומייצר שפה חדשה, וכלים נוספים כמו סטיקרים ייחודיים לוואטסאפ – לשימוש העובדים גם בשיח האישי.  

חדשנות מייצרת שינוי

החדשנות של הפרויקט אינה נובעת רק מעצם הרחבת הערוצים לשיח פתוח, באמצעות פיתוח טכנולוגי פנימי, בתוך ארגון ביטחוני – ומהשינוי התפיסתי בתקשורת הפנימית בחברה: אלה באים לידי ביטוי בתוצאות מדהימות של הפרויקט עם היענות מדהימה, יומיומית, רחבת היקף ובלתי פוסקת בפלטפורמת הפרגון, ובמספרים המשקפים מעורבות חסרת תקדים

החדשנות מתבטאת גם ביצירת תקשורת שאינה רק רוחבית וכוללת את כלל החטיבות והמפעלים, אלה גם חוצת הייררכיות –מכלל העובדים והמנהלים ועד להנהלה בכירה;
בעידוד העובדים לאקטיביות ויוזמה – מעורבות העובדים באה לידי ביטוי, לאורך השנה האחרונה, גם בהצעות ויוזמות לשכלול עולמות הפרגון; 

בפעילות חווייתית המייצרת חיבור להצלחות העסקיות של הארגון תוך מתן קרדיט רחב לכל השותפים לדרך, ובחיזוק תפיסתOne Company  הלכה למעשה – תוך יצירת תחושת משמעות, שייכות וגאוות יחידה בקרב עובדות ועובדי הארגון.