פלאפון
B professional
רקע
פלאפון היא חלוצת ענף הסלולר בישראל, הוקמה ב-1986 על ידי מוטורולה ותדיראן. מאז שנת 2004 נמצאת בבעלות מלאה של "בזק", תאגיד התקשורת הגדול והמוביל בישראל. החברה מספקת שירותי סלולר וכן מכירת טלפונים סלולריים, מחשבים ניידים ואביזרים נלווים. החברה משרתת כיום כ-2.6 מיליון מנויים, והיא מעסיקה כ-1,700 עובדים בפריסה ארצית.
התפתחות עולם העבודה המודרני, המאופיין בשינויים טכנולוגיים מהירים ובצורך בגמישות רבה יותר, הביאה לידי צורך בגישות חדשות לקידום עובדים. גישות מסורתיות לקידום, המבוססות על ותק ודירוג היררכי, אינן מספיקות עוד כדי לענות על הצרכים של ארגון שמעונין למשוך, לשמר ולפתח עובדים מוכשרים ומיומנים. גישות חדשניות לקידום עובדים לפי כישורים ומיומנויות צמחו מתוך הבנה זו. גישות אלו מתמקדות בזיהוי ופיתוח הפוטנציאל של כל עובד, תוך התחשבות בכישורים, במיומנויות וביכולות האישיות שלו. גישות אלו מאפשרות לארגונים ליצור כוח עבודה גמיש ורב-תכליתי, המסוגל להתאים את עצמו לשינויים ולצרכים המשתנים של השוק.
פלאפון נוקטת מאז ומתמיד בגישות חדשניות במטרה לגייס עובדים, להכשיר, לפתח ולקדם.
כאשר על צורך בסקר עמדות בקרב העובדים להתפתח ברמה אישית ומקצועית ניסינו לחשוב איך ניבנה את תכנית עם גישה חדשנית שתשפיע לטובה על השגת יעדים ארגוניים מחוברות ופיתוח אישי. התמקדנו בזיהוי ופיתוח הפוטנציאל של כל עובד ועובד תוך התמקדות בכישורים ויכולות אישיות יתרון משמעותי בתכנית הוא הפרסונליזציה אשר באה לידי ביטוי בכך שכל עובד מתפתח במקומות אותו הוא רוצה להתמקצע ומקבל ערך אישי עבורו עם תכנים מותאמים לו.