תהליך מיתוג מעסיק רב מימדי

CyberArk הינה חברת אבטחת מידע גלובלית, מובילה בתחום ה Identity Security ובעולם ה – Privileged Access Management. החברה, אשר נוסדה בשנת 1999, מובילה בחדשנות, מעניקה את שירותה לאלפי ארגונים ברחבי העולם ומסייעת להם להיות צעד אחד לפני תוקפים ברשת. בשנים האחרונות, החברה ממוצבת כאחת מחמשת חברות ההיי טק שכדאי לעבוד בהן בישראל (עפ"י סקר  BDI ו THE MARKER).

בעקבות התחרות ההולכת וגדלה על טאלנטים בשוק ההייטק בכלל ובתחום הסייבר בפרט, החברה החליטה לצאת למהלך מיתוג מעסיק אשר יעלה את המודעות לחברה כאחת החברות הטובות לעבוד בה בישראל. 

בשלב ראשון, בוצע מחקר מקיף בארגון אשר כלל ראיונות, קבוצות מיקוד עם עובדים ומנהלים, ניתוח סקרים ארגוניים, סוגיות שעלו בשולחנות עגולים, למידת הארגון, האווירה, הבידול שלו, החוזקות והסוגיות שיש לשפר.  

לאחר מיפוי המצב הקיים, זוקקו ה-EVP והערכים המרכזיים לאורם צועד הארגון אשר מעצימים את העובד, דואגים לרווחתו, מטפחים ומפתחים אותו והופכים אותו לגרסה הטובה ביותר של עצמו.

השלב הבא היה לייצר תוכנית משולבת רב ממדית המטמיעה את שפת מותג המעסיק החדשה בערוצים מגוונים: ניהול אסטרטגי של תקשורת פנים ארגונית (ניוזלטר, אירועי חברה, מיתוג המשרדים וסביבת עבודה אישית), ניהול המדיה החברתית, יצירת תכנים מקצועיים מובילים המבטאים את עוצמתה הטכנולוגית של החברה (וובינרים, בלוגים, הרצאות), קידום קמפיינים דיגיטליים ממומנים ובניית קהילת שגרירים השמה בקדמת הבמה את הטאלנטים המובילים שמספרים את סיפור החברה וערכיה.

התוכנית אשר גובשה הינה מקיפה, הוליסטית ורב ערוצית, ומתייחסת להיבטים רבים בחוויית העובד: חיבור לפן העסקי, רווחה ופיתוח קריירה, לצד העצמת המחוברות הארגונית ושביעות הרצון בעבודה. יוזמות רבות שהחלו כאן ב-     CyberArk ישראל אומצו בנציגויות נוספות של החברה ברחבי העולם.

ייחודיות הפרויקט היא ביכולת האסטרטגית שניתנה לארגון להתאים את המסרים, התכנים התקשורתיים והפעילויות המגוונות לכל אחד מקהלי היעד השונים אשר מופו ופולחו בשלב תהליך המחקר, וזאת כדי להשיג את המיצוב הנכון אצל כל אחד מהם וההנעה לפעולה הנדרשת. דוגמאות נבחרות: פניה ליוצאי צבא וייזום מפגשים מקצועיים וסמינרים, שת"פים מקצועיים עם אנשי צבא המשרתים כיום ביחידות טכנולוגיות, יצירת וובינרים ובלוגים מקצועיים לאנשי טכנולוגיה, מו"פ, חוקרים ומועמדים פוטנציאלים, קידום ערכי הארגון והצעת הערך שלו בסרטונים ומסרים ברשתות החברתיות, העצמה וחיבור של סטודנטים ואפילו תלמידי תיכון לעולם הסייבר דרך התנדבויות והאקטונים, בניית קיטים למנהלים המגייסים ועוד.