פרויקט גיבורים מספרים

הייבוב, הסיפור שלנו:
הייבוב נוסדה ע"י רוני זהבי וישראל דוד בשנת 2015, מתוך המחשבה שחווית העובד ותפקידם של מחלקות משאבי אנוש צריך להתפתח.
הייבוב מונה כ600 עובדים, במדינות שונות בעולם (ביניהן משרדים מרכזיים בתל אביב, לונדון וניו יורק) , ומשרתת אלפי לקוחות.
המוצר של הייבוב הינו מוצר SAAS, B2B, מהווה פלטפורמה חדשנית לניהול משאבי אנוש בארגונים .
המוצר נועד לחברות מתקדמות ומודרניות אשר מבינות שפעילות HR חזקה היא בלבו של העסק. מוקד רווח ולא מוקד של הוצאה – המעודד את העובדים לעבר פרודוקטיביות, שיתוף פעולה, השתתפות ומחוברות. החברות האלו יודעות שטכנולוגיית ה-HR של העבר לא תוכננה לספק את הצרכים של סביבת העבודה או כח העבודה של ימינו.
להייבוב לקוחות ישראלים רבים ( כ- 600, ברובן חברות סטארט אפ). במיזם "גיבורים מספרים" ראינו עצמינו כשליחים לקידום הרעיון, בחברה הישראלית, תוך ניצול קשרינו הרבים בתעשיית ההייטק הישראלית.

הפרויקט שלנו, אשר התרחש בחודשים האחרונים, מתאר את הקשר המיוחד אשר נרקם בין חברת הייבוב, והמנכ"ל רוני זהבי בראשה, לבין אגודת ידידי צה"ל (נספח 1 – אגודת ידידי צה"ל).
הפרויקט הינו חלק מהאג'נדה שלנו כאירגון- בקידום גיוון והכלה בחברה הישראלית, ובכלל .
הפרויקט כולל מספר שלבים: יצירת קשר בין עובדי הייבוב לגיבורים (פצועי ונכי צה"ל), אשר התחיל במסע של 48 שעות במדבר, והמשיך לאחר מכן במיזם שאפשר לגיבורים לספר את סיפור גבורתם האישי בסלון חברת הייבוב, וכן בחברות הייטק רבות ונוספות (ע"י מינוף קשרינו בתעשייה, חיברנו חברות נוספות לפרויקט).
באוקטובר 2021, מספר עובדים של חברת הייבוב בחרו לקחת חלק בפרויקט מסע ישראלי (תוכנית משותפת לאגודת הידידים של ארגון נכי צה"ל ולאגודת "מסע ישראלי" שנבנתה באופן ייחודי לפצועי צה"ל ומונגשת מבחינה פיזית).
במסגרת המסע, יצאו עובדי הייבוב יחד עם פצועי צה״ל לטיול בן יומיים, שהתבסס על מעגלי שיח ופעילות המתרגמת ערכים לפעילות התנדבותית בפועל. העובדים ליוו ולקחו חלק משמעותי ופעיל בחיבור והכרת עולמם של פצועי.ות צה״ל. זהו בעצם מסע קבוצתי, כולם הרגישו שותפים למסע האישי ולמדו ממנו- עובדי הייבוב על הגיבורים, והגיבורים על עובדיי הייבוב. הפעילות השותפת זאת, מהווה מקור לחיבור אישי ולהכרת עולמם והתמודדותם עם החזרה לחיים של פצועות ופצועי צה"ל. החוויה המשותפת מאפשרת יצירת קשרים אישיים, היכרות ושותפות.
במסעות אלה הדגש הוא על העצמה אישית וארגונית המתקיימת באמצעות שיח ערכי המעורר שייכות, לכידות, הנעה לפעולה ולקיחת אחריות כלפי הארגון והחברה. המסע יוצר חוויה ייחודית בחיי המשתתפים. המסע נמשך יומיים, בו קיימו המשתתפים בירור פנימי ביחס לעצמם, למקום עבודתם, לקהילה ולמדינה.

השלב השני של הפרויקט, מספר חודשים לאחר "המסע הישראלי", לקראת חודש העצמאות האחרון, כלל מיזם משותף של אגודת הידידים וחברת הייבוב, שנקרא "שעה של השראה, גיבורים מספרים": הייבוב יצרה פלטפורמה לחיבור בין לקוחותיה העסקיים לבין פצועי.ות צה"ל מאגודת הידידים. הלקוחות, חברות הייטק, נקראו להזמין גיבור.ה מאגודת הידידים של נכי צה״ל שישמיע את סיפור חייו.

ב"שעה של השראה", מספרים לנו פצועי ופצועות צה"ל, איך החיים השתנו בזמן השירות הצבאי, ואיך לומדים לחיות מחדש ולנצח. מעל 50 חברות הזמינו גיבורה או גיבור לשתף את סיפורם חלקם פנים אל פנים, חלקם בזום, וחלקם גם באנגלית.
הייבוב רואה חשיבות גבוהה בהתנדבות ובתרומה לקהילה וכחלק מהרצון לקחת חלק פעיל ולהוות מודל בעשייה החברתית עבור ארגונים בחברה הישראלית ובעולם.
כמובילת המיזם, הייבוב הזמינה למשרדיה, פנים אל פנים, את תומר ויינברג שנפצע קשה בפיגוע החטיפה של חיזבאללה ב-2006. תומר שיתף את הסיפור שלו בפעם הראשונה מול קהל לאחר 15 שנה.
השלב האחרון של הפרוייקט כלל עידוד חברות להעסקת הגיבורים. הייבוב, כמובילת הפרויקט, גייסה לשורותיה, גיבור, שמועסק כ data analyst.