תקשורת פנים ארגונית אפקטיבית בעולם החדש

אנו גאים להיות הארגון הראשון, היחיד ופורץ הדרך בישראל שהטמיע מערכת דיוורים ייעודית ללקוחות, פנימה לתקשורים פנימיים עבור עובדים. כחלק מאסטרטגיית מכבי למיקוד במשאב האנושי וליצירת חווית עובד, אנו פועלים ליצירת תקשורת יזומה ואפקטיבית המגיעה עד "ראשון העובדים". לאור האתגרים והסביבה בה אנו פועלים הבנו כי עלינו להגדיר מחדש אסטרטגיה לתקשורת פנים ארגונית הרואה את התקשורת עם העובדים כמו התקשורת לחברי מכבי, הלקוחות, בהתאמה ללקוח הפנימי בארגון. בהובלת מחלקת גיוס וחווית עובד באגף משאבי אנוש יצרנו תפיסה הוליסטית משותפת בראיית העובדים כלקוחות פנימיים. לאחר חקר ומיפוי הכלים העומדים לרשותנו בתקשורת פנים ארגונית, הבנו כי אנו נדרשים למערכת דיוורים מותאמת לצרכי הארגון, המאפשרת התאמה לאוכלוסיות יעד שונות, יכולות אוטומציה ואיסוף דאטה. כל זאת בשאיפה שהמערכת תאפשר לנו "לפגוש את העובדים" עם מסרים מדויקים ומותאמים, תוך ביצוע סגמנטציה, פרסונליזציה ולמידה מתמדת מהדאטה שנאספת במערכת ומנותחת על ידינו. תכנית העבודה מתבססת על המתודולוגיה והערכים שהגדרנו וכוללת 5 אבני דרך מרכזיות ולצדם תהליך מתמשך ובלתי נגמר, בהתאם לתפיסת LLC( Communication Life Learning ,)של למידה ושינויים מותאמים בהתאם לצרכים ולדאטה הנאספת והמנותחת על ידינו. במטרה ללמוד מה מעניין את קהל היעד שלנו, העובדים, בצורה מיטבית ובכדי לייצר תקשורת רלוונטית, אפיינו דוחות, באמצעותם אנו בודקים את נתוני פתיחות המיילים, מזהים מגמות אל מול נושאי התקשור, הסגמנטים והתפוצות העיקריות, ומבצעים אופטימיזציה. בזכות זאת המערכת משמשת ככלי תומך החלטה. בזכות האסטרטגיה המחודשת של תקשורת פנים ארגונית יצרנו שינוי בפרדיגמה והשיח בתקשורים בעולם משאבי אנוש מ"תחושות" לתקשורת פנים פרופסיונלית, מדידה והנותנת ערך משמעותי לשותפים העסקיים כביזנס פרטנר, תוך שימוש בכלי תומך החלטה. בימים בהם העולם הופך לדיגיטלי יותר ויותר, חשוב שנתקדם יחד איתו גם בעולמות פנימיים בארגון, לכן יש חדשנות וחשיבות גדולה מאין כמוה לייצר תקשורת פנים אפקטיבית ומותאמת לעולם החדש