פרויקט LEADERS

חברת MAX הינה בבעלות קבוצת כלל החזקות עסקי ביטוח בע"מ. החברה הוקמה בתחילת שנת 2000 והפכה במהרה למותג-על ישראלי בתחום האשראי וה-Payments, המחזיק ביותר מ-2 מיליון כרטיסי אשראי פעילים ומספק שירותי סליקה ליותר מ-40 אלף בתי עסק. החברה מציעה מגוון רחב של שירותים פיננסיים, בהם הנפקת כרטיסי אשראי, הטבות, שירותי סליקה, הלוואות, פתרונות אשראי ואפשרויות תשלום מתקדמות.

MAX היא אחת מחברות האשראי והסליקה המובילות בישראל. אנחנו פועלים בשוק הפרטי והעסקי ומציעים מגוון של שירותי אשראי.

עובדים ב- MAX מעל ל-1,700 עובדים ב-9 אגפים שונים. כולנו פועלים יחד למען חווית שירות חדשנית ואיכותית ללקוח.

אגף משאבי אנוש ומטה במקס הגדיר לעצמו את אסטרטגיית הא.נשים בחברה. האסטרטגיה הגיעה מתוך מקום שבו רצינו לשים את משאבי אנוש במקום בו אנחנו מחוברים לביזנס ורואים את עצמינו כשותפים מרכזיים להצלחת החברה. 

תוכנית ה- LEADERS הינה תוכנית חדשנית בהובלת משאבי אנוש בה עובדי החברה שותפים כדרך חיים להצלחה הארגונית והעסקית באמצעות העברת לידים של לקוחות פוטנציאלים ממעגלי ההיכרות שלהם לגיוס וצירוף לקוחות למוצרי החברה.

זוהי תכנית חוצת  ארגון בה משאבי אנוש מובילים אג'נדה עסקית שמטרתה לתת פלטפורמה לעובדים להיות חלק פעיל בקידום ממשי ובהצלחה העסקית של  הארגון. תוכנית זו שמה דגש על מחוברות העובד לחברה ולמוצריה, משמעות של העובד וגאוות יחידה. כל עובד הוא ה-LEADER של הארגון.

בתוכנית כולם מרוויחים (( WIN WIN WIN   –  גם העובדים, גם  הסביבה (החברים, משפחה) וגם החברה

התוכנית כללה 7 שלבים: בחינת היתכנות ולמידה מניסיונות העבר, הגדרת מוצרי התוכנית, אפיון והגדרת תהליכי עבודה, הקמת פלטפורמה טכנולוגית לניהול, הקמת מנגנוני תגמול והנעה לתמיכה והנעת העובדים, בניית תוכנית הדרכה מותאמת, תוכנית שיווקית ותכנית תקשורת פנים ארגונית להשקה ולשגרות שוטפות וקביעת מדדי הצלחה ופעולות להמשך.

במסגרת הקמת התוכנית, גיבשנו צוות חוצה ארגון שכלל צוות הקמה ומינהלת לניהול השוטף , הכוללת את היחידות העסקיות והיחידות התומכות בהובלת OWNER ממשאבי אנוש. 

במסגרת התוכנית- בתקופה של 9 חודשים התקבלו מעל 3200 לידים מעובדים ומתוכם 1400 הצלחות. 

כ – 600 עובדים שמהווים למעלה מ35% מעובדי החברה השתתפו בתוכנית העבירו לידים ואנו עדיין בעיצומה של התוכנית.

חדשנות התוכנית באה לידי ביטוי במספר היבטים :

  1. מחוברות עובדים דרך החיבור שלהם לליבת העסקים, היכרות עם המוצרים ויצירת גאוות יחידה
  2. עובדים מספרים את הסיפור של המוצרים ללקוחות, מקבלים פידבקים ומעבירים חזרה לקווים העסקיים וכך הם מרגישים חיבור להצלחת החברה 
  3. הנגשת פיצ'ר פשוט וידידותי לעובד בו ניתן להעביר ליד באפליקציה הפנים ארגונית שקיימת בנייד של כל עובד בארגון , 24/7,  זמין, מהיר, מייצר תהליכים קצרים ונוחים
  4. יישום תפיסה של חברה מוכוונת לקוח פנים ארגוני כמו גם חוץ ארגוני
  5. משאבי אנוש מובילים ופרואקטיביים בקידום עסקי חוצה ארגון והעובדים מתוגמלים מעבר לעבודה השוטפת שלהם
  6. יצירת תרבות ארגונית של שותפות.  שותפות בין כל היחידות בארגון כמפתח להצלחה- עבודה סביב מטרות ומדדי הצלחה שהוגדרו במשותף ומבוצעים בהסכמה של כלל השותפים 
  7. החברה מקבלת פידבקים יומיומיים מהעובדים כחלק משותפות מלאה וייעול תהליכי עבודה בהתאם  
  8. יצירת תרבות ארגונית תחרותית ששואפת למצוינות ומשלבת גיוון וחוויה לעובד

השותפים שלנו לפרויקט: סמנכ"ל ניהול סיכונים,  עובדי טכנולוגיות, מנהלת תחום תק' פנים ארגונית, נציגי היחידות העסקיות.