יישומי AI במשאבי אנוש
בנק One Zero הוא ארגון טכנולוגי מתקדם בתחום הבנקאות, המשתמש בטכנולוגיית AI לניהול הקשר עם הלקוחות. במטרה לשפר את חווית העובד, לצד יעילות ואפקטיביות של מחלקת משאבי אנוש, החלטנו לממש את הטכנולוגיה גם בתחום משאבי האנוש. בעקבות למידה וסיעור מוחות עם צוותים טכנולוגיים, זיהינו אזורים בהם ניתן לשלב טכנולוגיות חכמות ויישומי AI במשאבי אנוש.
השימוש ביישומי AI משפר ומעצים את יכולות משאבי אנוש לנהל בצורה מיטבית את ההון האנושי בארגון. למעשה, אנחנו לא מעוניינים להחליף את הבינה האנושית בבינה מלאכותית, אלא להשתמש ביכולותיה המופלאות של הבינה המלאכותית ולהעצים את הבינה האנושים בעזרתה.
אנו מציעים השלמה בין בינה מלאכותית לבינה אנושית.
בפרויקטים שלנו, אנו מקצים משימות טכניות וחישוביות לבינה מלאכותית, כמו סינון קורות חיים ותמיכה בצ'אט AI. מצד שני, אנחנו משאירים לבינה אנושית את ההחלטות האסטרטגיות, התקשורת האנושית והיכולת המקצועית.
אנחנו נביא בעבודה זו דוגמאות למספר פרויקטים מרכזיים שהושלמו/נמצאים בבנייה וממחישים את הפוקוס שלנו בנושא ואת היישום בתהליכי משאבי אנוש, בתחומים הבאים:
- איתור וגיוס עובדים
- תהליך הקליטה
- צ'ט עם העובד
- רווחה
- צמצום תחלופת עובדים
- בניית צוותים אפקטיביים
מאזן הפרויקטים עדיין חדש ולא סופי, אך אנחנו רואים כבר חיסכון בזמן ותהליך יעיל בצוותי משאבי אנוש.
הפרויקט שלנו מכיל שני אימפקטים מרכזיים: השפעה על הביזנס וחסכון בזמן ועלויות.
על מנת להשיג את המטרות הללו, אנחנו משקיעים משאבים רבים בפרויקט.
לסיכום,
בפרויקט המוגש נדון באיזון הרגיש בין הבינה המלאכותית לבינה האנושית ונבין את הערך הפוטנציאלי כאשר שתי הבינות נפגשות בנקודה הנכונה ביותר.
נעבור בקצרה על גישת Outside-In שנתנה לנו הרבה השראה בפרויקט והקשר למוצר שלנו כחברה.
נציג את יישומי ה AI במשאבי אנוש שלנו ונעבור על המדדים שלנו להצלחה.