Featured Image

שטראוס


טרנספורמציית HR שמותירה חותם

חברת שטראוס היא חברת מזון ומשקאות בינלאומית, המעסיקה בישראל כ- 7,000 א.נשים ממגוון גילאים, כישורים, דתות, תרבויות, אזורי מגורים ועוד. שטראוס ידועה בהתפתחותה המתמשכת, באימוץ טכנולוגיות מתקדמות, בהשקעה במחקר ופיתוח ומכאן גם בתחומי העיסוק הרחבים שנוגעים במגוון אתגרים ועולמות תוכן.

בארגון כה מבוזר, מגוון ומתפתח, המתמודד עם שוק עבודה מאתגר, אנחנו מבינים שכגוף משאבי אנוש מקצוען, מוטלת עלינו החובה להטמיע טכנולוגיות וכלים דיגיטליים מתקדמים

בהתאם, יצאנו למסע של מחקר, אפיון ופיתוח כלים חדשים, שיאפשרו לנו איסוף נתונים, איתור וזיהוי מגמות וצרכים בזמן אמת, קבלת החלטות מבוססת דאטה, ומתן שירות נגיש ואישי למגוון הא.נשים שלנו. 

גם בתקופת המלחמה בה הארגון נדרש מטבע הדברים לתעדף את המשימות והמיקודים, הוחלט להמשיך ולהשקיע בנושא, מתוך הבנה עמוקה של החשיבות והערך שלו לעסק ולא.נשים

העבודה הנוכחית מציגה מספר מהלכים מרכזיים שקידמנו לאורך השנה האחרונה על בסיס תפיסת People Analytics בתחום משאבי אנוש – בוט דיגיטלי למתן שירות לעובד.ת, איסוף ביג דאטה ותובנות באמצעות סקרים דיגיטליים, וניהול דשבורדים מתקדמים בעולמות הגיוס והשירות לניתוח והצגת נתונים והפקת תובנות ופעולת אופרטיביות.

תוך פרק זמן קצר גילינו שהבוט הדיגיטלי צמצם באופן משמעותי את הפניות לגורם אנושי, יצר הרחבה של  פעילויות ה-SELF SERVICE ואפשר לנו לייצר שירות מיטבי לעובדות ועובדי החברה בכל מקום וזמן. לצידו, הסקרים הדיגיטליים והדשבורדים המתקדמים, החלו לספק לנו נתונים מדויקים ותובנות מבוססת דאטה במגוון היבטים (ולא על בסיס תחושות בטן כפי שנהגנו לעשות לא פעם בעבר).

לאורך התקופה יצרנו קפיצות מדרגה משמעותיות שהובילו לשיפור בשביעות הרצון, לחיזוק מיתוג המעסיק, לשיפור בתהליכי קבלת ההחלטות, לפרודוקטיביות רבה יותר ולהשפעה על האסטרטגיה העסקית של הארגון בכל הנוגע להון האנושי.

הטרנספורמציה (שעדיין נמצאת בשיאה), יצרה גם חיבור ושותפות בין יחידות ה-HR וה-IT, באופן שמשפיע על הארגון כולו. החיבור המתמשך והעמוק בינינו מקדם תרבות ארגונית שמבוססת על שימוש בנתונים ובטכנולוגיה, וכיום אנו עדים לאזורים נוספים בארגון בהן מבקשים לאמץ כלים ופרקטיקות דומות. 

בפרק זמן קצר הצלחנו לייצר טרנספורמציה אמיתית ולהפוך את משאבי אנוש ל-BP מקצוען, שיודע לאתר ולזהות מגמות, צרכים ורצונות בזמן אמת, לאפשר תהליך קבלת החלטות מבוסס דאטה, ולייצר חווית עובד.ת מתקדמת וחדשנית למגוון נשות ואנשי הארגון.

 

.