מכבי שירותי בריאות
אנליזה של דאטה במשא למקסום תהליכי משאבי אנוש
דרך שילוב טכנולוגיות ויישומי AI במשאבי אנוש אנו משפרים את תהליכי, זכויות וחוויות עובדי מכבי.
במשאבי אנוש מנוהל DATA רב ומגוון במספר מערכות תפעוליות.
מעבר לכך אנו מנטרים את כל השאלות, הפניות של העובדים שמופנות לסמארטי, בוט משאבי אנוש ומנתחים מה מעניין עובדים, מהם נושאים שצריך לייעל תהליכי עבודה, מהם נושאים שצריך להנגיש מידע וזכויות אישיות באופן יזום ובהתאם אנו משנים את תהליכי העבודה.
ניתוח המידע מבוצע בהתפלגות לפי גיל, מין, סקטור, וותק, תפקיד, מקום מגורים, מקום עבודה, סטאטוס משפחתי, מס' וגיל ילדים וכו'.
הפכנו את ניהול הדאטה ככלי עבודה שגרתי.
אנו מנטרים מידע, מנתחים אותו, מפיקים ממנו תובנות, מתרגמים את התובנות לסט של פעולות- שינוי תהליכי עבודה ומענים מותאמים אישית לצרכי עובדי מכבי.
ואז, בוחנים את מידת האפקטיביות של הפעולות שיצרנו דרך סט של מדדים שהגדרנו: מדידה-תהליך-מדידה…. וחוזר חלילה…
מתודולוגיה זו מאפשרת לנו להפוך את מכבי שירותי בריאות ממקום עבודה למקום של הגשמה, לייצר בידול ואטרקטיביות מעסיק בשוק תחרותי, להיות תמיד עם יד על הדופק על מגמות ושינויים בסביבה החיצונית והפנימית, החשובים כל כך בשגרה ובפרט בתקופות של משבר (קורונה, מלחמות וכו').
דוגמאות לניתוח נתונים שהוליד שינוי בתהליכי עבודה והנגשת זכויות מותאמת לעובדים:
שאלות סביב עובדים להם ילדים עם מוגבלות- עובדים אלו מתמודדים עם קושי רב וקשר שתיקה סביב קושי זה.
בהתאם לכך ניתחנו מי העובדים מתוך המידע במערכות השונות (נוכחות, שכר וכו'), בנינו סל הטבות המגיעות לעובדים אלו והנגשנו להם הטבות אלו באופן אישי, מותאם, רגיש דרך סמארטי.
שאלות סביב היעדרות עובדים/בני זוג של עובדים לשירות מילואים ארוך-
בהתאם לכך ניתחנו מי העובדים מתוך המידע במערכות השונות (נוכחות, שכר וכו'), בנינו סל הטבות המגיעות לעובדים אלו והנגשנו להם הטבות אלו באופן אישי, מותאם, רגיש דרך סמארטי.
ניהול מבוסס התגובות המעולות והמרגשות מהעובדים מחדדות לנו את חשיבות התהליכים האלו, ההבנה היא שדרך ניתוח אנליטי של מידע, תפירת תורת הפעלה והנגשה אישית מצליחים להרכיב מענה אישי בהיבטים הרכים ביותר ומחזקים את תחושת החוסן של העובדים בהתייחסות אישית, דואגת ועוטפת של הארגון.