Featured Image

Xtra Mile


 Feel The Facts

אקסטרה מייל היא סוכנות שיווק ומיתוג מעסיק המתמחה בחברות B2B, ומציעה פתרונות חדשניים ומקיפים לקידום אסטרטגיות שיווקיות בארץ ובעולם. בשנת 2022 הצטרפה לקבוצת  ISMG, חברת מדיה ואסטרטגיית שיווק אמריקאית גלובלית. רכישה זו העניקה לאקסטרה מייל גישה נרחבת לרשת לקוחות ושותפים, ומאפשרת לה להציע פתרונות שיווק מתקדמים עוד יותר.

תפיסת השיווק הייחודית של אקסטרה מייל מתמקדת בהסתכלות הוליסטית על הארגון, תוך ליווי כל בעלי העניין – לקוחות, עובדים ושותפים. גישת עבודה זו מבטיחה יצירת עניין ובידול לאורך כל מחזור החיים של הארגון, תוך מתן ערך מתמשך בהתאם לצרכים המשתנים.

לצד עשייה מקצועית אנפה, אנו לא שוכחים את האקו סיסטם שבו אנו פועלים ואת חשיבות ההשפעה החברתית שיש לנו. אנו, באקסטרה מייל, דוגלים בכך שהערך המשמעותי ביותר שארגון יכול לתת לסביבה שלו הוא בתחום המומחיות בו הוא עוסק. 

אירועי אוקטובר הותירו אותנו, כמו כל המדינה, במצב של אי ודאות חריפה. בלי הכנה מראש, נאלצנו להתמודד עם מציאות בלתי צפויה. לאחר התאוששות מההלם הקולקטיבי, צוות ההנהלה, בשיתוף עם צוות משאבי האנוש, התכנסנו לחשוב כיצד נוכל, כארגון המחויב לעובדיו ולתרומה חברתית, להוביל יוזמה שתענה על הצורך הקיים. כך נולד הרעיון ליצור מתחם תוכן אשר יעזור לקדם תוכן הסברתי במישור הבינלאומי ויופעל מקצה לקצה על ידי עובדי אקסטרה מייל.

זאת פעם ראשונה שאנחנו מובילים מהלך הסברתי, כל שכן במצב מדיני-בטחוני מורכב כל כך. מתוך אמונה שלמה במקצועיות של העובדים שלנו, כינסנו את כלל העובדים שהתנדבו לקחת חלק בפרויקט, ביצענו מפגש חשיבה ועודדנו אותם לבנות תכנית עבודה מפורטת, ולעצב כיצד הפרויקט עתיד להיראות.

ייחודיות הפרויקט Feel The Facts טמונה בשילוב בין עבודה עסקית שוטפת לבין עשייה התנדבותית. גישה זו אפשרה יצירת מודל עסקי חדש, המבוסס על שילוב בין תפיסה עסקית קלאסית לבין תפישה חברתית. מודל זה יצר איזון פנימי ותחושת משמעות עמוקה בקרב העובדים.

שני עולמות תוכן אלו לא רק שלא התחרו או "נאבקו" אחד בשני על משאבים, כמו זמן או כסף, אלא הם הפרו האחד את השני ויצרו סימביוטיות מפתיעה. העבודה על הפרויקט סייעה ביצירת פתרונות חדשניים בעולמות הדיגיטל אשר, מאוחר יותר, יושמו גם אצל לקוחות שלנו והובילו לתוצאות מרשימות וכן שיתופי פעולה עם עמותות כחלק מהעבודה ההתנדבותית יצרו הזדמנויות עסקיות שלא יכלו להיווצר בדרך אחרת. 

הפרויקט זכה להצלחה אדירה, צבר מעל 75 אלף עוקבים בעמוד הפייסבוק שלו, ותכניו זכו לעשרות מיליוני חשיפות. נרשמה צמיחה חודשית ממוצעת של אלפי אחוזים, ולמעלה מ- 15.8 מיליון חשיפות לתכנים שהועלו, עם נתון מעורבות מדהים של 5.5 מיליון מעורבויות. הפרויקט השפיע לטובה גם על העובדים. הם חזרו לתחושת תפקוד וחיוניות, התקבלו פידבקים חיוביים רבים, ובקרב כלל העובדים נוצרה תחושות גאווה ומשמעות עמוקות.

מעולם לא היה פרויקט שהובלנו שהאמנו בו יותר; בתרומה שלו, ובמשמעות שהוא נותן הן במישור העסקי והן במישור החברתי לכל אחד ואחת שנגעו בדבר. זכינו בעובדים שאכפתיות חברתית ותחושת שליחות הינן בנימי נשמתם והם אלו שמאפשרים לנו ליזום, ליצור ולהביא את האקסטרה מייל לכדי במציאות.