פלאריום
פלאריום
אירועי 7 באוקטובר ופעילות צוות ה-HR: אירועי ה-7 באוקטובר תפסו את כל עם ישראל בהפתעה ובלב שבור. צוות ה-HR בפלאריום פעל במהירות וביעילות על מנת לספק תמיכה ותקשורת לעובדים, להבטיח את שלומם ולשמור על יציבות עסקית. התנהלות הצוות בזמן המלחמה חולקה לשלושה צירים עיקריים: תקשורת, אשר התבצעה במגוון דרכים על מנת לשמור על בהירות וביטחון בזמן המלחמה. צוות ה-HR הוציא מייל יומי, קיים שיחות טלפון אישיות עם כל עובד, ערך מפגשי חברה שבועיים בזום, והדרכות למנהלים. התקשורת היוותה עוגן של יציבות וסיפקה לעובדים תמיכה וחוסן ארגוני.
שגרה לצד חירום: למרות המצב הקשה, היה חשוב לצוות ה-HR לשמור על מסגרת ושגרה לעובדים. צוות ה-HR סיפק לעובדים הרצאות פרקטיות להתמודדות עם המצב, פתח קו חם לתמיכה נפשית, והגדיל את תקציב התן ביס למילואימינקים ולמשפחותיהם.
צוות ה-HR גם הקים חמ"ל מלחמה לקבלת החלטות מהירות ותיאום מלא עם מנכ"ל החברה, סמנכ"לית משאבי אנוש, מנהלת האופרציה ותקשורת פנים ארגונית וסמנכ"לית הכספים. תרומה לקהילה: פלאריום תמכה בקהילות המפונות והנפגעות.
צוות ה-HR הקים פרויקט GameZone – עמדות משחק ניידות עבור ילדים ובני נוער בקהילות עוטף עזה וצפון הארץ, את פרויקט "עננים של זיכרון" – מרחב הנצחה וירטואלי לזכר הנופלים ב-7 באוקטובר, ואת פרויקט "GAME CHANGER" – סיירת מתנדבים של פלאריום לפעילויות קהילתיות שונות.
הישגים ותוצאות: התגובה המהירה והמקיפה של צוות ה-HR לאירועי המלחמה שיפרה את תחושת הביטחון והיציבות של העובדים, חיזקה את תחושת המחוברות והקהילתיות, ושמרה על המשכיות עסקית. צוות ה-HR הצליח לתמוך במילואימניקים ובמשפחותיהם, לשמור על תפקוד תקין של הארגון, ולחזק את התדמית החיובית של פלאריום כארגון אחראי ומוסרי. הפעילות הקהילתית המגוונת שיפרה את איכות החיים של חלק מהתושבים שנפגעו ישירות מהמצב, וחיזקה את תחושת הסולידריות והערבות ההדדית.
חדשנות ויוזמה: פלאריום ניצלה את החוזקות שלה כחברת משחקים והביאה ערך מוסף לקהילה באמצעות פרויקטים חדשניים כמו GameZone ו"עננים של זיכרון" ותרומות נוספות לקהילות המפונים. נוסף, סיירת המתנדבים של פלאריום אפשרה לעובדים להתנדב במגוון פעילויות קהילתיות.